Sechestrată la domiciliu – caut ghete cu blăniță

        Aseară a căzut din cer prima zăpadă, nu mă așteptam să se întâmple așa devreme. În trecut prima zăpadă era de Crăciun sau de Revelion. Acum însă… iarna se grăbește să ne domine. Era atât de frumos azi-noapte încât, în nebunia mea, aproape că aș fi ieșit afară să fac îngerași în zapadă. Dar era trecut de unu, în casa mea cu toții dormeau și sigur i-aș fi speriat dacă ar fi auzit ușa de la intrare. Dar asta n-a fost singura problemă a mea. Marea problemă a fost faptul că eu nu am ghete pentru această iarnă. Decembrie mi-a bătut deja la ușă, iar eu încă n-am încălțăminte pentru iarnă. Mă întreb ce-o fi fost în mintea mea până acum, de încă nu mi-am cumpărat o pereche de ghete cu blăniță?! Mâine-poimâine vine Moș Nicolae, iar eu îl voi aștepta cu adidași în loc să-mi pun la ușă o pereche de ghetuțe noi nouțe. Sunt nebună, știu. Dar încă nu este timpul trecut! Nu, nu!

Standard Shoes

       M-am trezit dis-de-dimineață și-am început să caut în magazinele online ghete pentru iarnă. Cum era să fac shopping offline când zăpada îmi trece de glezne iar eu n-am decât pantofi sport sub glezne?! Așa că prefer shopping-ul online în astfel de cazuri. Căci de, la omul prost, nici iarba nu crește. Ideea este că bugetul meu e fooarte limitat. Sunt pe cale să „ne ajungă din urmă” o grămadă de sărbători, mi-am cheltuit deja toate economiile de Black Friday și nu mai am decât vreo 50-80 de lei pentru a-mi cumpăra o pereche de ghetuțe. Trei ore am colindat magazinele online și aproape toate vindeau ghete la prețuri de peste 150 de lei. Asta ar însemna triplul bugetului meu, iar eu nu mi le permit. Unde am găsit ghete de 50 de lei, erau foarte urâte, de o calitate extrem de proastă, așa că am renunțat.

standard shoes

        Nu vreau marea cu sarea, dar măcar să-mi cumpăr ceva drăguț, care să mă ține toată iarna. Chiar nu mă dau banii afară din casă și nici nu-mi dă mâna să-mi cumpăr de încălțat lunar. Așa că ghici ce-am făcut?! Am dat un anunț pe facebook clar: „Cine știe un magazin online de încălțăminte pentru iarnă, cu prețuri decente?”, iar răspunsurile nu au întârziat să apară. Toată lumea mi-a recomandat magazinul online Standard-Shoes.ro. Spre rușinea mea, nu știam de el, dar am profitat din plin. Aici am găsit o mulțime de modele de încălțăminte la modă, pentru toate anotimpurile și gusturile. Prețurile erau exrem de accesibile, iar raportul calitate preț mi se părea mai mult decât corect. Am căutat ce-am căutat, nu m-am abținut până n-am trecut prin toate categoriile: sneakers, ghete, cizme, botine, bocanci, adidași, teniși, pantofi, balerini, sandale, papuci și mocasini, pentru damă și pentru bărbați; și în final m-am decis să-mi cumpăr această pereche de ghete bej care costau NUMAI 85 de lei. Wow!!! Și le-am găsit la reducere, așa că am bifat mărimea 39 și mi le-am comandat imediat prin opțiunea de „comandă rapidă”. Nu-i așa că sunt superbe? Sunt din piele ecologică, cu blăniță la interior și exterior și pot băga mâna în foc că sunt extrem de comode. M-a bucurat foarte mult pentru faptul că aici comenzile se procesează extrem de rapid, iar livrarea se face în 24 de ore. Așadar dacă azi de dimineață mi le-am comandat, mâine după amiază ar trebui să ajungă. Voi mai sta sechestrată la domiciliu 24 de ore. Norocul meu este că mâine nu lucrez, dacă aș fi lucrat, m-aș fi dus la birou în pantofi sexy. 🙂

standard shoes1

          Oare cum mi-ar fi stat în mijlocul grămezilor de zăpadă încălțată în pantofi?! Minunat, nu? 🙂

P.S. Abia aștept să-mi vină ghetele acasă! 🙂

logo

Un gând despre „Sechestrată la domiciliu – caut ghete cu blăniță

  1. Nu-s chiar genul meu, mai degraba cele din prima poza, in stanga, unde-s alea cu multe capse si catarame, negre, slim, dar sunt sigura ca pe site as gasi si modele care sa-mi faca asaa..cu ochiul. 😀

Lasă un răspuns

