Castigatoarea Concursului cu iz parizian

Concursul cu iz parizian s-a încheiat!

În primul rând vreau să vă mulțumesc tuturor pentru susținerea voastră. Datorită vouă am reușit să fiu la înălțime în concursul Orkestra. Încă nu știu rezultatele finale ale Orkestrei, însă chiar și cele parțiale îmi dovedesc că sunt printre câștigători. Vă mulțumesc foarte mult!

premiul1

Și ca să nu mai lungim vorba, am făcut extragerea prin random.org, au fost 180 de numere și fix 20 de participanți.

Numărul extras de random este 177 – Maria Agurița Ignat! Felicitări, draga mea!!! Felicitări din suflet! Aștept să-mi trimiți datele pentru livrarea premiului tău!

agu

Vă mulțumesc tuturor din suflet!

 

 

5 gânduri despre „Castigatoarea Concursului cu iz parizian

Lasă un răspuns

