Wishlist 2015

         Lumeeee, lumeeee, soro lumeeee!!! A sosit momentul să fac un wishlist 2015!!! Dar nu orice fel de wishlist, în niciun caz unul spiritual, ci o listă de dorințe materiale! Da! Recunosc! Sunt o materialistă! Nu-mi doresc numai dragoste, sănătate și împliniri pentru 2015! Vreau și bunuri! Multe bunuri! De ce să nu recunosc că sunt om? De ce să nu recunosc că îmi doresc și bunuri?! Aș fi ipocrită! Nu trăiesc într-un glob de cristal! Vreau să am de toate! Vreau să trăiesc decent! Și dacă ar fi să mă îmbogășesc, ce? Vreau să fiu o femeie de succes și vreau să-mi pot permite orice! Uite așa!

reduceri 2015

         Dar 2015 nu mi-a adus numai dorința de a mă îmbogăți și de a mă bucura de tot confortul posibil, ci a venit și cu o grămadă de reduceri. Multe magazine au coborât prețurile în această perioadă și mi se pare nemaipomenit. Toți oamenii au bugetul zdruncinat după sărbători, însă eu adopt altă tactică. Am o rezervă. Cu rezerva asta de bani îmi cumpăr tot ce-mi doresc la început de an. Anul trecut mi-am cumpărat un TV, anul ăsta am de gând să dau iama în lenjeriile de pat. Și pentru că sunt o mare fană a lenjeriilor de pat Lenjerii-Lenjerii.ro, voi profita de reducerile proaspete pe care ni le-a făcut Angela – Angela fiind deținătoare și sufletul magazinului. De Crăciun le-am făcut cadou apropiaților mei lenjerii de pat, pilote, pături Cocolino și prosoape de la Angela, acum a venit și momentul meu. M-am convins de frumusețea și de calitatea produselor, așa că a sosit vremea să îmi bucur propriul suflet! Așa că iată-mă! Vreau să îmi cumpăr 5 produse din magazinul Lenjerii-Lenjerii.ro. Într-o ordine pur aleatorie, pentru că toate sunt la fel de importante pentru inima mea, din categoria Reduceri 2015 îmi doresc:

  1. Lenjeria de pat RW-11 – lenjerie XXL din 4 piese, din microfibră moale și plăcută la atingere, ușor de întreținut. După cum vedeți, roșul este culoarea de bază. Și pentru că roșul este și culoarea mea preferată, trebuie neapărat să mi-o cumpăr. Nu știu de ce, dar această lenjerie mă duce cu gândul la sultanele răsfățate din Imperiul Otoman. Deși mulți spun că sultanele nu erau tocmai fericite, nimeni nu poate contesta faptul că ele trăiau într-un lux inimaginabil. Și pentru că sultanul trebuia fericit fizic, spiritual și vizual, cred că o lenjerie de pat în acest gen ar fi îndemnat la iubire fără doar și poate. Îmi place! Iat-o!

lenjerie3

  1. Cuvertura din Bumbac Imprimată 1 – cuvertură XXL, 100% din bumbac, cu 3 piese, calitate extra. Cuvertura aceasta mi se pare romantică, de prințesică. Sinceră să fiu, nu prea am răbdare să îmbrac fețele de pernă în fiecare dimineață, însă… aș putea să „arunc” această cuvertură pe pat. Oh, uitasem, am patru perne, așadar pe cele de deasupra aș putea să le îmbrac și să le las așa până spăl cuvertura; iar pe cele pe care dorm, să le pun dedesub și să nu mă migălesc la ele în fiecare dimineață cu îmbrăcatul și dezbrăcatul. În principiu să merg pe „sistemul”: pe dinafară vopsit gardul, înăuntru leopardul. Adică să-mi ascund puturoșenia cu pernele îmbrăcate cu piesele cuverturei, perne pe care nu aș dormi. Ați înțeles ceva? 😀 Îmi place mult această cuvertură și cred că ar da un aspect tare plăcut dormitorului meu. Vă place? 😀

lenjerie4

  1. Lenjeria de pat 112 – lenjerie XXL din 4 piese, din microfibră moale și plăcută la atingere, ușor de întreținut. Îmi place și această lenjerie foarte mult. Mă întreb numele o fi predestinat?! „112”, adică voi suna la urgențe din cauza ei? Chiar așa pasiune să-mi inspire? Parcă mă aștept să mă transform când mă voi băga în această lenjerie de pat. Poate că dintr-o tipă cuminte și decentă, mă voi transforma într-o felină devoratoare. Sunt foooarte curioasă să văd ce sentiment voi avea când mă voi așeza pentru prima dată în patul înveșmântat de această lenjerie. Ce ziceți?

lenjerie2

  1. Cuvertură din Bumbac Imprimată 2 – cuvertură imprimată XXL, din bumbac 100%, cu 3 piese, calitate extra. Recunosc, dragi cititori, n-am acasă nicio cuvertură modernă. Și dacă tot o cumpăr pe prima, cred că ar trebui să o am și pe aceasta de schimb. Când o spăl pe una, să o pun pe cealaltă. Sunt hotărâtă să dau o altă personalitate dormitorului meu! M-am săturat de vechile lenjerii de pat și cred că m-am săturat și de mine, cea care până mai ieri era o puturoasă fără măsură, care abia își făcea patul dimineața. Gata! Sunt o nouă Alina, în 2015 I’m New Alina!

lenjerie5

  1. Lenjeria RW – 16 – lenjerie din bumbac satinat moale, mătăsos și plăcut la atingere, formată din 4 piese. Da, tot cu roșu, să-mi surâdă norocul. Însă de data aceasta cu cale roșii. N-am văzut niciodată cale roșii, doar albe. Mi-ar plăcea să primesc o dată cale roșii, calele fiind și florile mele preferate. Dar și simbolistica calelor este interesantă. Deși este atât floarea nunților cât și a înmormântărilor, cala este o floare extrem de rezistentă, ea trăiește până la 7-10 zile. Simbolizează renașterea și învierea, puritatea, corectitudinea și virginitatea. Este o floare de o frumusețe rară, elegantă și de un rafinament ieșit din comun. Și deși nu sunt vreo fecioară, cred în puterea iubirii, iar cala roșie asta semnifică, renașterea prin iubire.

lenjerie1

Cam acestea sunt cele 5 produse pe care mi le doresc din tot sufletul din magazinul online de lenjerii de pat, coverturi, pilote și prosoape Lenjerii-Lenjerii.ro. Dar știți de ce? Pentru că de sărbători mi-am făcut un nou iubit. Până acum el n-a avut ocazia să-mi vadă dormitorul. Vreau să-l impresionez. Vreau să-i demonstrez că sunt femeia pe care a așteptat-o de-o viață. Și dacă tot Lenjerii-Lenjerii.ro a redus atât de mult prețurile, de ce să nu profit eu de acest raport calitate-preț excepțional?! Ar fi o prostie să nu fac această comandă. Când deschid ușa dormitorului meu e ca și cum aș deschide ușa inimii mele și vreau să-i arat cât de frumoasă sunt. Și dacă o fi să nu rămân cu el, măcar voi rămâne cu lenjeriile și cuverturile! 😀

Echitabil, nu? 😀

lenjerii

5 gânduri despre „Wishlist 2015

  1. Cred ca trebuie sa-mi cumpar si eu vreo doua lenjerii din astea superbe, pentru ca in ultima vreme am insomnii si daca o sa am senzatia ca dorm pe un camp plin de flori, poate ajuta!

Lasă un răspuns

