O invitatie la botez mai altfel

– Bună ziua, domnișoară, vin din partea familiei Petrescu, trebuie să vă las plicul ăsta, spune tânărul zâmbind.

– Ok, îți mulțumesc. Îi strâng mâna, apoi pleacă.

invitatii botezHabar n-aveam de ce prietena mea îmi trimitea un plic printr-o cunoștință îndepărtată. Tânărul nu era nici curier, nici poștaș, sigur era o cunoștință de-a soțului ei. Dar eram uimită, nu știam ce conținea plicul și nu aveam nici cea mai vagă idee de ce s-ar fi putut afla în el. Așa că am inspectat plicul cu atenție, era dintr-o hârtie de foarte bună calitate, și apoi l-am desfăcut. Când l-am dezlipit mare mi-a fost mirarea când am văzut că în interior se afla ceva ca o felicitare în formă de chiloțel pentru copii. Prima reacție a fost: „Ce Dumnezeu o fi asta?!” și când am deschis… era de fapt o minunăție de invitație la botez de la CrisiaShop.ro. Mi-am spus WOW!!! Asta da idee genială! Sinceră să fiu, sunt o ignorantă, nu știam că și de botez se dau invitații și aveam impresia că minunatul magazin online Crisia comercializează doar invitații de nuntă, mărturii, plicuri pentru bani, carduri de masă, carduri de confirmare, meniuri și o gamă diversificată de accesorii pentru nunți, dar nu, vindeau și invitații botez Crisia, deci Crisia comercializează nu doar lucruri de nuntă,  ci și de botez. Fascinant, mi-am spus!

           Și cum vă spuneam, să nu mă abat de la subiect, am desfăcut invitația chiloțel pe care scria:

„Eu, Luca Ștefan,

Te invit pe tine, dragă Alina Gheorghe,

La creștinarea mea care va avea loc în data de 14 februarie 2015, ora 12:00,

 La Biserica Adormirea Maicii Domnului, din cartierul Broșteni.

Aș fi foarte fericit dacă ai fi prezentă.

Petrecerea și dansul se va ține de la ora 14:00,

La Hotel Pietrosu din Piața Dacia.

Eu probabil că voi dormi într-o cameră de lux a hotelului,

Dar voi, invitații mei de onoare,

Vă veți putea distra până dimineața!

Ar fi o mare plăcere pentru noi să vii,

Mami și tati au pregătit pentru toată lumea surprize fenomenale,

Vom avea muzică extraordinară,

Bucate alese,

Băuturi fine,

Vor veni zâne și ursitoare,

Magicieni și magi,

Iar la un moment dat,

Va avea loc un show incendiar!

Este surpriză!

Ce spui?

Ne vei onora cu prezența?

Al tău dulce nepoțel,

Luca Ștefan!”

         Când am văzut invitația, mi s-a înmuiat inima. Era scrisă pe o hârtie cartonată de un bleu sidefat, cu litere de mână. Dar ceea ce mi s-a părut cu adevărat spectaculos, a fost că invitația fusese concepută din prisma noului născut, nicidecum din partea părinților. Și știți ce-am făcut?! Cu ochii în lacrimi, sensibilizată peste măsură, am pus mâna pe telefon și mi-am sunat prietena. Am acceptat pe loc invitația! Nu era chip să refuz! Dar într-adevăr ceea ce m-a convins a fost invitația de la Crisia. Dacă nu aș fi primit o astfel de invitație probabil că nu aș fi acceptat. Dar am făcut-o și nu-mi pare rău!

crisia

Lasă un răspuns

