Pe loc…

88c0d3fbc450740f045bb2b7bf369f21

Câteodată am impresia că bat pasul pe loc,

Mi-e teamă că las timpul să treacă pe lângă mine,

Dar ce să fac?

Sunt atât de confuză încât uneori nici nu mai știu cine sunt,

De unde vin și încotro mă îndrept.

Am senzația că întregul Univers mi-e potrivnic.

Nu sunt nici tristă,

Dar nici fericită.

Îmi lipsește împlinirea,

Îmi lipsește EL,

Un EL,

Nu un anume EL.

Cine o fi El?

Îl tot aștept de ceva timp,

Când o să vină?

Oare cum îi miroase pielea?

Ce culoare au ochii lui?

Cum zâmbește?

Oare îl voi recunoaște?

Mă va iubi așa cum îmi doresc?

Mă va dezamăgi

Sau îmi va întrece așteptările?

Mă amăgesc!

Știu!

Dar cine mă poate învinovăți?

Cine mă poate judeca?

Oare nu a sperat nimeni niciodată?

Eu sper și voi continua să o fac!

Îl iubesc de acum,

Chiar dacă nu îl cunosc.

Mi-aș da viața pentru el

Deși încă nu îl știu.

Sunt a lui chiar dacă el nu mă are încă.

Când luminile se sting

Întotdeauna mi-l imaginez

Așa frumos și falnic.

Este puțin mândru,

E dulce și puternic,

Este EL,

Al meu!

Lasă un răspuns

