I-am luat lui Vlăduț hăinuțe de botez de la Atelierele Cris

Hainute Botez BaietiHăinuțe botez – normale sau personalizate și din gama premium?! Oare să cumpăr pentru copil hăinuțe de botez elegante, ca pentru mici prințișori, sau să iau hăinuțe de botez tradiționale?! Grea decizie! Grea, grea! Cu atât mai mult când Atelierele Cris – „Răspundem nevoii dumneavoastră de frumos”, comercializează cele mai frumoase costume de botez, atât pentru băieței, cât și pentru fetițe!

Sunt nașă pentru prima dată în viața mea! Prietena mea își botează băiatul. Suntem prietene de aproape douăzeci de ani. Ne-am cunoscut în clasa întâi și ne-am plăcut din prima clipă! Ea era slăbuță și micuță, eu eram grăsuță și micuță. Ea era timidă și cu bun simț, eu eram îndrăzneață și băgăcioasă. Timp de douăzeci de ani ne-am completat perfect, ca ying și yang! Pe cât de diferite suntem, pe atât de mult ne iubim! Încă de când eram mici ne-am promis că ne vom boteza copii. Care avea să nască prima, cealaltă urma să-i fie nașă. Nașă de cununie nu am putut să-i fiu, eu nu sunt căsătorită, însă de botez pot fi. Vom fi două perechi de nași, părinții spirituali care i-au cununat, eu și un prieten bun de-al soțului ei. Toate bune și frumoase până acum, DAR EU NU ȘTIU CE TRUSOU/COSTUM DE BOTEZ să aleg pentru băiatul ei!

         Dar știți de ce sunt atât de „încețoșată”?! Pentru că toate produsele Atelierelor Cris sunt senzaționale!!! Suntingeras floare crin produse 100% marca Atelierele Cris, de la concept, până la design și realizare! Costumașele sunt unice pe piață, personalizate la cerere, brodate la cerere și din gama premium! Ce înseamnă gama premium?!

  1. Unicitate = design + creație + broderie.
  2. Broderiile sunt deosebite, unice pe piață.
  3. Materiale de cea mai bună calitate – bumbac 100% + ață rezistentă din fire naturale.
  4. Finisaje de calitate superioară!
  5. Personalizare în ton cu invitațiile de botez – exclusiv la cerere.
  6. Personalizare gratuită!
  7. Livrare rapidă în România și în străinătate (țările membre UE).

       Normal că îmi este greu să aleg! Nu știu ce să fac, dar cred că îmi voi asculta intuiția. Voi cumpăra un costumaș de botez obișnuit, dar elegant și făcut tot de maeștrii Atelierelor Cris, dar și un costum de botez tradițional. Nu am cum să dau greș, prietena mea se va bucura nespus și poate că în biserică ar fi bine ca băiatul să intre îmbrăcat în hăinuțe tradiționale, iar seara la petrecere să îl îmbrace cu costumul elegant. Cred că ar fi o trecere faină. Nu știu de unde vor cumpăra ceilalți nași lucrușoarele, dar eu am de gând să îi iau nepoțelului meu, pentru că așa îl consider pe Vlad, o lumânare de botez, vreo două bavețici brodate, o păturică pentru botez brodată și personalizată cu inițialele lui și o pernuță decorativă personalizată cu numele lui frumos „Vladimir”. În felul acesta voi primi livrarea gratuită.

Costum Botez Traditional Baieti AlexandruChiar dacă acum Vlăduț nu poate conștientiza frumoasele daruri pe care i le voi face, mai târziu, când va crește mare, o să vadă cât de important a fost el pentru mine. Mai ales pentru că prietena mea are de gând să îi păstreze toate lucrușoarele de la botez pentru a le vedea la maturitate. Sunt sigură că aceste minunății vor fi niște amintiri foarte dragi pentru micuțul Vlad.

Ce părere aveți? Credeți că am făcut o alegere bună? Credeți că prietena mea se va bucura? Eu cred că da, iar Vlăduț va arăta minunat în costumașul tradițional! Sigur i se va spune de deochi din oră în oră! Totuși sper să nu-l deoache nimeni, n-aș vrea să îi fie rău băiatului! Dar va avea roșu pe el, așa că sper să fie ferit! 🙂

Atelierele Cris Trusouri Hainute Botez

Lasă un răspuns

