Gura ta…

Gura ta…

Patima mea…

Vindecarea mea…

Începutul meu…

Sfârșitul meu…

Supărarea mea…

Fericirea mea…

Cu mâinile tremurânde,

Mi-am așternut în taină palmele

Peste obrajii tăi

Împânziți de fire de păr aspre

Și îți priveam adesea buzele,

În timp ce tu dormeai.

Mereu m-am întrebat cum oare

Poți să spui atâtea vorbe grele

Și totuși să iubești cu atâta pasiune

Cu aceeași gură.

Buzele tale…

Focul inimii mele…

Apa sufletului meu…

Luna nopților mele…

Soarele zilelor mele pline de îngheț.

Mă alinți și mă reduci la tăcere

c76157603505a01221efa5523e6dbe9fCu buzele-ți flămânde.

Ești nemilos,

Te folosești de gura ta

Ca de cea mai de preț armă.

Poartă în ea parfumul căpșunelor

Și ascunde veninul iubirilor neîmpărtășite.

Mi-ai îmbolnăvit sufletul

Cu buzele tale…

Ele mă cheamă…

Ele mă izgonesc…

Mă amăgești

Și mă iubești.

Când să te cred?!

Când ești tu cel adevărat?!

Pe care din voi să iubesc

Și pe care să urăsc?!

Îți privesc buzele…

În egală măsură mă cerți,

În egală măsură mă împaci

Cu ele…

E aceiași gură care m-a sărutat prima oară

Cu cea care m-a făcut să sufăr întâia oară?!

Mi-e greu să cred…

Parcă ar fi două entități diferite…

Și totuși iubesc să te sărut,

Ador să mă las mistuită

De focul buzelor tale dulci și amare.

De fiecare dată când mă supăr,

Ar trebui să îți acopăr gura cu o floare,

În felul acesta n-aș mai fi tentată să cedez,

Aș pleca fără să mă mai uit în urmă,

Fără să mă mai las condusă

De foame pentru săruturile tale!

Gura ta…

Patima mea…

Greșeala mea…

Defectul meu…

Virtutea mea…

Lasă un răspuns

