Am cautat cadouri romantice, dar n-am avut cui sa le ofer

       Am căutat cadouri romantice pentru tine, pentru că încă te mai iubesc din toată inima. Am căutat și-am găsit Cadouri Talida. Nu știu de ce mai caut și anul acesta. Probabil că nu e normal. Nu mă mai satur să privesc minunatele produse menite pentru a fi dăruite de Ziua Îndrăgostiților! Nu contează dacă este 14 februarie sau 24 februarie… îndrăgostiții ar trebui să aibă mai multe zile de sărbătoare. De fapt… poate că nu ne-ar trebui o zi anume pentru a ne aminti că iubim și pentru a spune „Te iubesc”! Dar tradiția e tradiție și obișnuința greu îmi iese din sânge. În fiecare an obișnuiam să te răsfăț cu câte un cadou frumos de Zilele Îndrăgostiților. Îți luam mereu câte ceva pentru a-ți aminti cât de important ești pentru mine. Uneori reușeam să te surprind, alteori te bucurai de cadou mai ceva ca un copil. Prin cadourile mele îți dezvăluiam clar cât de important ești pentru mine, cât de mult te iubesc, cât de fericită sunt cu tine și cât de mult îmi doresc să îmbătrânesc alături de tine. Știai ceea ce simt, dar trebuia să o spun, trebuia să-ți confirm, voiam să mă asigur că nu vei uitat.

te iubesc din toata inimaN-ai uitat niciun moment… însă într-o zi ai decis să pleci. Ai plecat și m-ai lăsat în urmă. Ai hotărât să uiți de iubirea noastră, de momentele de fericire, de cadourile romantice, de cele haioase, de tot. A fost un șoc pentru mine. Un șoc din care aproape că nu mi-am revenit nici acum. Nu mă așteptam. Nu înțeleg ce s-a întâmplat. Mi-ai spus: „S-a terminat iubirea”! S-a terminat iubirea?! Când? Unde? Cum am reușit să omorâm dragostea pe care mi-o purtai?! Ceva s-a întâmplat. Nu știu ce sau cine a intervenit, tot ce știu este că n-ai luat cu tine decât inima mea, lăsându-mă în urmă cu casa plină de amintiri. N-ai vrut nimic de la mine, nici măcar cadourile pe care ți le făcusem. M-am revoltat, am țipat, te-am certat, te-am implorat, apoi m-am resemnat.

       Ziua îndrăgostiților îmi amintește de noi. Nu știu dacă ai o altă iubită, nu știu dacă este la fel de atentă cu tine așa cum am fost eu, însă un lucru este cert: Ziua îndrăgostiților îți amintește de mine. Oricât ai nega existența mea, oricât te-ai chinui să uiți ce a fost cândva, chiar dacă m-ai scos complet din viața ta, acolo într-un colțișor de inimă voi avea mereu un loc de cinste. Nu mă amăgesc, nu mă mint singură… însă știu, te cunosc, dacă nu m-ai fi iubit n-am fi stat împreună cinci ani. Ai plecat fără resentimente față de mine, mi-ai spus că eu nu am greșit cu nimic, că singurul vinovat ești tu. În acel moment mi-am dat seama că m-ai iubit, dar m-ai și convins că totul s-a terminat. Am înțeles, cumva am trecut peste despărțire. Astăzi sunt doar melancolică și sper să fii bine, sper să fii fericit. Dar nu neg, egoismul din mine mă face să sper că te gândești și la mine din când în când. Uneori… am senzația că încă îți mai bântui gândurile. Așa să fie oare?!

          Happy Valentine’s day my ex boyfriend!

cadouri talida

Lasă un răspuns

