Determinare!

213396af5acdda635230bd315257118f

Cum ar fi dacă ar fi?! 🙂

Cum ar fi dacă ne-am trezi determinați și ne-am culca cu gândul că ziua care a trecut, nu a trecut în van, ci am fost productivi?! Cred că zilele noastre ar fi mai fericite, am avea scopuri precise și ne-am ține de ele cu toată forța și determinarea. Astfel cred că am fi mai puțin nefericiți, mai puțin neîmpliniți, mai puțin frustrați și mai puțin nervoși. 🙂 Practic am face ceva, ne-am pregăti pentru viitor și am lăsa o dâră sănătoasă în urmă, pentru următoarea generație! 🙂

Lasă un răspuns

