Don’t give a fuck

ae8cde84e7f0cef64f082b83c4b80942

Nu sunt prea multe de zi… cert este un lucru: nu-mi plac oamenii orbi – adică aceia care deși văd, aleg să nu vadă. Obișnuiesc să investesc sentiment, speranță și timp în oameni cu care nu rezonez. Sau o fac, dar nu la modul emoțional. Pe scurt – mă îndrăgostesc de cine nu trebuie. Și atunci ce e de făcut?! Latura mea rațională îmi spune să mă duc o mie de ani, să nu mai aștept pentru că nu am ce. Latura mea sensibilă mă îndeamnă să încerc, să lupt și să sper. Practic mă las păcălită de propria mea percepție. Văd lucruri care nu sunt, sesisez semnale care de fapt nu există și dacă există, sunt nevinovate, nimic idilic. Cu toate acestea, mă îndrăgostesc de o himeră, de ceva ce eu îmi imaginez că este. Mă încăpățânez, lupt, dau tot ce am mai bun, mă străduiesc să cuceresc și când colo – el nu dă nici 2 lei pe strădaniile mele. Și atunci, vine o vreme când îmi ating limita și plec. Aleg să nu-mi mai pese, îmi bag „ceva”, îmi mut gândul, îmi nimicesc orice sentiment, arunc dorul ca pe o cârpă uzată și mă vindec de obsesie.

Daaaarrr… NIMIC NU ESTE ÎNTÂMPLĂTOR. Când reușesc să mă vindec, specimenul încearcă să mă întoarcă din drum. Dar este prea târziu, în acel moment nu mai dau eu doi lei pe ceea ce vrea el. Odată ce vălul mi s-a luat de pe ochi, încep să văd și defectele și neajunsurile și tot. Și atunci… după ce m-am vindecat de orbire și „idealul” nu mai este atât de „ideal”, nimic nu mă mai face să mă întorc din drum. Dacă nu m-ai vrut atunci când eram gata să mă dăruiesc, atunci devine prea târziu. Și răbdarea mea are o limită. Nu pot să sper la infinit, n-am timp, n-am vreme, n-am chef și cel mai bine este… să te duci tu o mie de ani acum!

Concluzia: Don’t be mad because i don’t give a fuck. Be mad because i once did, and you were to blind to see. 🙂

Lasă un răspuns

