I’m not normal

b6a8373da9a84fefa2bec62c4a92877eNu sunt normală și nici nu-mi doresc să fiu. Nu vreau să arat ca toți ceilalți și nici să mă comport ca toți ceilalți. M-am învățat să fiu altfel, m-am învățat să fiu specială și am descoperit că a fi altfel, are avantaje.

Dacă ar fi să aleg între persoana care sunt și posibilitatea de a fi normală, aș alege să fiu tot eu, așa cum sunt, cu bune și cu rele. Nu aș ști să fiu altfel, nu mi-ar plăcea, nu m-aș mai simți eu. Probabil că m-aș adapta, probabil că aș învăța să fiu noua EU, însă… așa cum sunt acum, altfel, am șansa de a demonstra lumii că „diferit” nu înseamnă mai rău. „Diferit” presupune mai multă muncă, dar și rezultatele sunt pe măsură, uneori peste așteptări.

A fost o vreme când mă durea, mă prefăceam și căutam să intru într-un soi de normalitate care mă strângea. Eram nefericită, așa că am renunțat la măști. N-am mai pretins că sunt obișnuită și am ales să fiu extraordinară – adică opusul banalității și a normalului. Ce-am descoperit?! O Alina capabilă să facă multe, o Alina care știa să lupte, care voia mai mult, care-și dorea lângă ea oameni excepționali, o Alina sigură pe ea și ambițioasă. Trecerea de la frustrare la mulțumire de sine a fost relativ grea, însă a meritat toată durerea. Astăzi pot să mă privesc în oglindă și îmi place ce văd. Dincolo de înfățișare, se află sufletul meu frumos și o inteligență care mă face plăcută aproape tuturor oamenilor.

M-am schimbat într-un an cât alții într-o viață. Am învățat atât de mult, încât acum, când mă uit în urmă, parcă nu-mi vine să cred. Am primit niște șanse nemaipomenite, mi s-au deschis niște uși infinit de mari și am știut să accept ceea ce am primit și să fructific. M-am maturizat, am evoluat și astăzi pot să afirm că fiind eu este cea mai bună persoană pe care aș fi putut să aleg să fiu.

Sunt eu și am lângă mine o mulțime de oameni care mă acceptă așa cum sunt – cu defecte și o mulțime de calități!

Lasă un răspuns

