Optiune / Alegere

3af4a8a068586463a4524d5a8b5c9ec1

Mi se pare firesc! Și este echitabil așa! Dacă tu mă tratezi ca pe o ultimă opțiune, pentru că nu ai alta mai bună… atunci te-ai lins pe bot, este alegerea mea să te las în urmă. Păi cum altfel?! De ce mi-aș pierde vremea cu tine? De ce aș insita? De ce să-mi bat capul? De ce să mă omor? De ce să sufăr? De ce să aștept? De ce să n-am liniște? De ce să mă agit? De ce să sper? Pot să trăiesc foarte bine, în liniște și pace, doar eu cu mine, fără tine, cel care îmi dai bătăi de cap. Nu-mi place să-mi complic viața. Este ultimul lucru pe care mi-l doresc. Dragostea intră și nu intră în planurile mele. Dacă vine de la sine, bine. Dacă nu, iarăși bine. Nu țin pe nimeni lângă mine cu cuțitul la gât și nici nu mă străduiesc să fac din mine principala ta opțiune. Sunt principala opțiune pentru mine și aleg să te trimit de unde ai venit dacă nu ești capabil să mă prețuiești. Te pup din mers cât ai clipi! Este atât de simplu!

Lasă un răspuns

