Sa ma casatoresc sau nu?

          Eu sunt o femeie atipică. Nu m-aș vedea măritată niciodată. Chiar dacă mai am puțin și fac 28 de ani și nu pot să afirm că singurătatea este o fericire, tot nu aș vrea să mă mărit. De ce? Mă tem! Nu vreau să fiu mințită. Nu vreau să fiu înșelată. Nu vreau să devin o rutină. Nu vreau să fiu doar o obligație pentru soțul meu. Nu vreau să se întoarcă la mine pentru că așa trebuie. Nu vreau să vină acasă pentru că ne leagă un „contract”. Nu vreau să simt că suntem legați printr-o hârtie și o verighetă. Pentru mine căsătorie este o instituție sacră. Dacă ai ajuns la biserică și preotul a sfințit legătura dintre voi doi, atunci căsătoria aceea trebuie să rămână pentru toată viața. Nu știu dacă sunt în stare să iubesc un om o viață întreagă și nu știu dacă mă pot face iubită o viață întreagă. Nu mai trăim vremurile pe care le trăiau bunicii noștri. Cred că ei n-aveau parte de atâtea probleme și de atâtea ispite așa cum sunt astăzi. Valorile s-au schimbat sau nu prea mai avem valori. Oamenii s-au schimbat și nu mai pun același preț ca înainte pe căsătorie. Am ajuns într-un punct în care contactul sexual este baza unei relații, iar plictisul este aproape inevitabil. Cum pot eu să combat plictisul? Cum pot eu să mențin acea relație vie? Cum pot eu să alimentez tot timpul focul iubirii? Nu știu! Sunt întrebări la care nu am găsit răspuns nici până astăzi.

intr-o_zi_ma_voi_casatoriTocmai pentru a găsi un răspuns plauzibil la toate aceste întrebări, m-am decis să citesc cartea „Într-o zi mă voi căsători”, scrisă de Precept Ministries International. În principiu este o carte motivațională, dar este și o carte creștină. Am găsit-o în librăria online CarteCreștină.net și mi-a atras atenția încă din prima clipă. Această carte va elucida misterul căsătoriei și al divorțului. Aș vrea să știu cum mă pot dărui unei căsătorii, cum pot evita divorțul și cum pot menține relația vie. Vreau să scap de această frică și de această nesiguranță și simt că este exact cartea care mă poate lămuri. Unele lucruri nu le pot vorbi cu oricine și mult mai multe lucruri le pot învăța din cărți. Dacă viața se bazează pe experiență, nu vreau să mă arunc într-o căsătorie pentru a-mi da seama de ce sunt și de ce NU sunt în stare. Căsătoria și acceptarea căsătoriei este exact genul de acțiune pe care nu vreau să o ratez din prostie. Mă gândesc serios să nu mă căsătoresc. Dar oare cum ar fi viața mea dacă m-aș căsători?! Cum ar fi viața în doi? Oare cum ar fi să duc greul și fericirea alături de cineva? Mi-ar plăcea să știu dacă merită să încerc! Vreau să descopăr niște adevăruri esențiale și simt că numai cartea „Într-o zi mă voi căsători”, alcătuită din 11 lecții, mi le poate dezvălui.

 P.S. După ce o voi citi, voi scrie o recenzie! Urați-mi succes în descoperirea ADEVĂRULUI! 🙂

carte crestina

4 gânduri despre „Sa ma casatoresc sau nu?

Lasă un răspuns

