Becuri led = inspiratie si lumina

Luminează-mi, Doamne, mintea. Fă-o cumva, oricum! Pune-mi în minte câteva becuri led sau și mai bine, așterne-mi pe frunte o bandă led. Casa mi-o pot transforma, mi-o pot aranja, mi-o pot lumina… dar cum fac să simt puțină lumină și-n interiorul meu? În ultimul timp am rămas fără puteri. Ideile m-au părăsit, creativitatea nu vrea să mai bată la ușa creierului meu. Am nevoie de o muză, am nevoie de un strop de soare, caut puțină lumină, fie ea și artificială. Cui să mă adresez, cui să cer lumină interioară?! Probabil că ar trebui să iubesc, dar pe cine? Aș vrea să opresc un om pe stradă căruia să-i spun: Știi, vreau să te iubesc! Dă-mi voie să-ți fac viața mai frumoasă! Poate că oferindu-ți iubire, voi putea să mă scald și eu în puțină lumină!

Dar oamenii sunt reticenți în general. Nu se dăruiesc oricui și au impresia că dacă le oferi ceva, fie și un strop de afecțiune, există mereu un interes la mijloc. Cam sunt și eu interesată de ceva, ce-i drept. Vreau lumină, inspirație, liniște și pace. Vreau să mă regăsesc. Vreau să mă adun și să alung umbrele ce mi-au încolțit sufletul de-a lungul timpului. Sunt interesată să ofer, pentru că numai așa sufletul mi se va curăți de neguri, obloanele minții se vor deschide și lumina va reuși în sfârșit să pătrundă sub forma unor idei creative.

bec led

De-ar fi atât de simplu de cumpărat și de găsit becuri pentru minte, așa cum sunt becurile led pentru case, oamenii ar fi mai fericiți, ar fi mai creativi, ar fi mai mândri de sine. Dar așa… ne înecăm amarul într-o existență opacă, liniară, fără bucurii sau clipe intense de fericire. Ceea ce oamenii nu știu încă, este tocmai faptul că noi înșine suntem niște becuri led pentru alții. Noi între noi ne putem iubi, ajuta și inspira. Tu ești lumina mea, iar eu sunt lumina ta. Deși acesta pare textul unei schizofrenice, să recunoaștem, suntem lumină pentru cei care ne iubesc. Suntem becuri led pentru cei care au nevoie de ajutorul nostru, de prezența noastră, de afecțiunea noastră și de sfatul nostru.

Poate că abordarea mea a fost cam prea filosofică, greu de digerat pentru unii, dar dintotdeauna mi-a placut să privesc flăcările, imaginându-mi că tot așa arde și sufletul. Și-ador să mă uit cum arde un bec, chiar dacă mă dor ochii după minunata ispravă. Dar am senzația că la fel de aprinsă este și mintea omului. Sunt nebună?! Probabil! Dar sunt sinceră și-mi exprim gândurile fără să mă mai tem de reacțiile vitriole ale oamenilor. Eu iubesc oamenii și datoria mea este să fiu sinceră și deschisă precum o carte!

Să aveți o zi luminoasă!

SIGLA1

Lasă un răspuns

