Vara asta plec la Roma

        Până acum vreo doi ani Roma nu îmi spunea nimic. Adevărul este că nu citisem prea multe lucruri despre Roma, prietenii mei nu vizitaseră niciunul capitala Italiei și prin urmare, nu mă stârnea deloc ca și punct turistic, ca destinație de vacanță. Totuși întâmplarea a făcut să mă îndrăgostesc de trei seriale – Spartacus, Roma și Demonii lui DaVinci! De când cu aceste trei seriale, am zis că TREBUIE să văd neapărat Roma și Colosseumul. Păi ce, să nu văd eu arena unde s-au sacrificat sute și poate mii de gladiatori pentru distracția populației din Roma?! Ba da! Vreau să văd Colosseumul, așa că m-am pregătit din timp. Anul acesta, în vara anului 2015, Alina și cea mai bună prietenă a ei vor pleca la Roma și se vor distra nemaipomenit! De la începutul anului am tot urmărit ofertele la biletele de avion, am ținut cont de câteva sfaturi pentru a găsi cele mai bune prețuri pentru biletele de avion și mi-am rezervat deja prin vestitul Google biletele de avion pentru Roma!

roma_mare_1-950x297

           Exagerez puțin, nu prin Google mi-am rezervat biletele de avion, Google nu este decât un motor de căutare, dar datorită lui am descoperit ACELE informații care m-au convins. Doamne, ce m-aș fi făcut eu fără internet și fără Google?! Am căutat bilete avion Roma și am dat peste tot felul de agenții, dar singura care m-a convins să-mi rezerv bilețelele, a fost Aerolines, pentru că a este unica agenție care vinde biletele către destinația dorită, la cele mai bune prețuri. Nu vă imaginați că sunt zgârcită. Nu sunt! Doar că nu mă dau banii afară din casă. Și cum am de gând să stau la Roma două săptămâni, orice economie făcută este binevenită. Dacă am putut să trag de bani la biletele de avion, de ce să n-o fac?! Pe mine m-a convins Aerolines și prin urmare o să plec la Roma și o să mă întorc acasă cu ajutorul acestei agenții de turism. Căutând pe net testimoniale, am văzut că oamenii sunt chiar mulțumiți de serviciile Aerolines, așa că am profitat și eu, raportul servicii-preț m-a încântat de-a dreptul.

roma_mare_2-950x297

           După cum vă spuneam, o să stau la Roma două săptămâni, sper să fie suficient timp și sper să am destui bani pentru a putea vizita tot ce-mi doresc. Sunt tare curioasă să descopăr cele 7 coline, vreau să arunc bănuți în toate fântânile întâlnite în cale (așa poate mă ajută Dumnezeu să merg mai des la Roma, sunt sigură că o să-mi placă orașul și atracțiile sale turistice), nu vreau să ratez Bazilica Sfântul Petru, abia aștept să văd Coloana lui Traian, Colosseumul, Phanteonul și Castelul San Angelo. N-aș vrea să ratez nici balconul lui Mussolini din Piața Veneția. Piramida lui Caius este de neratat, Catacombele Creștine din Via Napolene și Via Appia Antica mă vor fermeca cu siguranță. Sunt înnebunită după istorie, mi-ar fi plăcut să mă nasc în Roma, exact în acea perioadă, a marilor artiști și a celor mai grave conflicte. De ce? Pentru că apreciez arta și cumva, pericolul îmi place. Da, știu că sunt nebună, dar așa gândesc!

roma_mare_3-950x297

         Cireașa de pe tort vor fi cu siguranță invențiile lui Leonardo DaVinci. Am aflat că la baza scărilor ce duc în Grădinile Borghese din Piazza Popolo este o clădire micuță, numită Il Genio di Leonardo DaVinci, care adăpostește o expoziție captivantă cu replici ale invențiilor lui DaVinci. Tare mult îmi doresc să aflu cum funcționează cele mai celebre nebunii ale lui Leonardo. Sunt atât de încântată încât nu vă puteți imagina! Abia aștept să ajung la Roma și deși în mintea mea toate aceste atracții au prins contur, sunt sigură că așteptările îmi vor fi depășite.

        Voi ce spuneți, credeți că o să-mi placă Roma? Ce alte atracții turistice îmi puteți recomanda? Și vă rog, nu mă trimiteți pe Wikipedia Roma, vreau să aflu părerile voastre, părerile turiștilor care au călcat deja pe pământ roman! 🙂

logo_line

Un gând despre „Vara asta plec la Roma

Lasă un răspuns

