Despuiată pe nisipul auriu al Mării Negre

Deși iarna se încăpățânează să mai plece și-n weekend la Brașov a nins, primăvara își face simțită prezența din ce în ce mai mult. Ușor, ușor soarele începe să-și piardă din dinți, vine primăvara, se mai îndoiește cineva?! Eu nu! La Buzău e soare de vreo săptămână. Aprilie este luna mea preferată, luna în care m-am născut și luna în care cele mai frumoase flori înfloresc. Și eu sunt o floare, m-am născut cu o zi înainte de Florii, prin ’87, pe 11 aprilie. Dar nu asta contează, cert este că de vreo câțiva ani mă lupt cu primăvara. Mă obligă să dau jos hainele lălâi și să le îmbrac pe cele viu colorate, strânse pe corp. În mod normal ar trebui să fie o plăcere, un motiv pentru a-mi arăta trupul. Dar eu nu vreau, pentru că nu am o siluetă de invidiat. Mă lupt cu șase kilograme de vreo câțiva ani. Reușesc să dau jos aceste kilograme, le pun la loc, apoi iarăși le izgonesc de pe mine și tot așa. Nu am o viață ușoară din acest punct de vedere.

crema anticeluliticaDacă probabil ați crede că sunt o mâncăcioasă care nu se poate abține de la a înfuleca mâncărurile preferate, vă înșelați amarnic. Da, sunt o gurmandă. Dar nu mănânc în asemenea hal încât să uit măsura. Îmi place să mănânc și o fac cu plăcere. Și chiar dacă porțiile sunt mici, plăcerea este pe măsură. Nu fac mișcare și asta se simte. Ca să slăbesc sau ca să nu mai pun la loc cele 6 kilograme, ar însemna să mă înfometez. Nu reușesc să găsesc o cale de mijloc. Îmi lipsește ambiția de a face efort și îmi lipsește tăria de a mă abține de la cele 3 pătrățele de ciocolată pe care le mănânc aproape zilnic. Aș vrea să slăbesc într-un mod natural, ușor, fără să mă chinui prea mult și sigur nu dintr-o dată. N-aș vrea să-mi atârne pielea și sigur n-aș vrea să arat ca o stafidă în stare de descompunere. Este adevărat că cele 6 kilograme nu sunt o tragedie și cu puțină ambiție ar trebui să le dau jos în cel mult două luni. Dar unde nu-i voință, nu-i. Mă simt foarte bine în pielea mea, chiar dacă pe alocuri blugii îmi scot în evidență colăceii inestetici. Eu mă simt frumoasă chiar și plinuță. Însă sunt oameni care mă critică și care îmi spun că ar trebui să slăbesc. De ce?! Pentru că probabil aș fi mai atrăgătoare.

De ce să fiu mai atrăgătoare?! Oare sufletul meu nu este de ajuns?! Este adevărat că primul impact îl are aspectul. Dar n-ar strica dacă fiecare dintre noi am trece de acele kilograme în plus și am încerca să înțelegem personalitatea, să vedem caracterul și să simțim sufletul omului. Totuși nu sunt nebună, mi-ar plăcea să slăbesc. Mă așteaptă o vară plină. Vreau să merg despuiată pe nisipul auriu al Mării Negre, vreau să gust din libertatea litoralului de la Vama Veche, așa că am de gând să slăbesc. Și pentru că vreau să o fac natural, fără prea multe bătăi de cap, o să aleg ca adjuvant minunatele ProduseNoni.ro. Nu știu dacă voi reuși, dar merită să încerc. Dacă peste o lună voi fi cu șase kilograme mai puțin, atunci voi fi extrem de mulțumită. Voi încerca să fac mai multă mișcare, să mănânc mai puțin și mai sănătos și voi lua aceste suplimente naturale pentru slăbit de la ProduseNoni.ro. Sper să slăbesc, de altceva nu mă îndoiesc! 🙂 Sper să nu mi se încăpățâneze organismul! 🙂

Voi cum slăbiți primăvara? Cum reușiți să eliminați kilogramele luate peste iarnă?

produsenoni.ro

Lasă un răspuns

