Particip la BlogSpring! Mi-a venit!

Mi-a venit! Mi-a venit o poftă nebună de scris! Vreau să mă duelez în creativitate cu alți bloggeri! A trecut mult timp de când n-am mai participat la un concurs. Dar a venit vremea și sunt hotărâtă să câștig! Primăvara asta o fac a mea! Căci de’, doar n-oi sta pe uscat?!

blogspring

  • Ce fac primăvara asta? Particip la BlogSpring.
  • De ce particip la BlogSpring? În primul rând, ca să câștig premii și în al doilea rând, ca să-mi testez creativitatea. Adevărul este că nu prea mai știu de ce sunt în stare. Posibil să fi fost lăsată în urmă de bloggerii noi care au cotropit competițiile cu aerul lor încărcat de ingeniozitate și prospețime. Ei bine, rămâne de văzut. În fond, eu am experiență și scuzată să-mi fie infatuarea, încă sunt pe val la capitolul genialitate.
  • Câte campanii sunt în cadrul competiției BlogSpring? Deocamdată vreo 6, toate ușurele, dar cu premii mai mult decât tentante. Urmează, cică, să mai fie adăugate și altele pe parcurs. Om trăi și-om vedea. Poate va fi băgată și-o campanile cu ceasuri! Vreau neapărat o campanie cu ceasuri. VREAU SĂ CÂȘTIG UN CEAS BĂRBĂTESC! Mi-a venit, știu!
  • Ce premii se dau? Păăăiiii… bani, vouchere și gadgeturi. Ce altceva mai bun de atât ai vrea?! De bani avem nevoie cu toții. Voucherele sunt bune și alea, pentru că achiziționăm cu ele diverse produse/servicii, iar gadgeturile nu strică nimănui. Pot să-mi umplu casa de tablete și telefoane, nu mă deranjează. Am neam mare, am veri mulți, am cui să le fac cadou.
  • Există premii suplimentare în afară de cele aferente pentru fiecare campanie în parte? Daaaa, există! Pentru primii 10 bloggeri, cei mai buni din clasamentul final al campaniei BlogSpring, se vor acorda 5 telefoane DualSim cu cameră foto și 5 mp3 playere de 2GB.
  • Există vreun premiu senzațional? Există și un premiu senzațional. Un blogger, the one and only, unul talentat, logic, va putea, dacă e genial, să câștige un smartphone ALLVIEW P6 Energy!

Exact aici voiam să ajung!

Îmi doresc cu disperare acest telefon Allview P6 Energy!

Și dacă nu-l câștig, promit să mă dau cu capul de toți pereții. Păi ce, nu sunt eu Alina, zisă Litere Stacojii și mai nou, blogger genial?! Ba da! Deci prin urmare, Allview P6 Energy va intra în posesia mea! O să lupt pentru el cu mintea, cu mâinile, cu dinții și cu fiecare mușchi din corpul meu! Am zis!

De ce vreau eu smartphone-ul Allview P6 Energy?

allview p6 energyAș putea să răspund simplu și urât – de șmecheră, pentru că merit, pentru că așa voi simți că-mi este răsplătit talentul! Dar nu-mi stă în caracter. Vreau acest telefon pentru că al meu m-a disperat de viață. Principalul neajuns al telefonului meu este bateria care mă lasă în mai puțin de 6 ore dacă-l frec cu internetul. Dacă închid wifi-ul și datele mobile, mă duce undeva la 12-15 ore. Dacă las online-ul deschis – ALELUIA! Sunt nevoită să umblu cu încărcătorul după mine dacă plec de acasă. Și cum eu sunt tot timpul călare pe net, căci nu pot trăi fără facebook, linkedin, e-mail, wordpress, whatsapp, viber, snapchat și hangouts, bateria mi se sfârșește cam în 5-6 ore. Și uite așa rămân eu tânără, neliniștită și neconsolată fără curent în patifon.

Nu îmi place nici cum face poze – camera frontală parcă ar fi bruiată de toate radiațiile posibile. În rest… e ok, dar nu mă satisface!

De ce vreau cu disperare smartphone-ul Allview P6 Energy?

Pentru că:

  • Allview P6 Energy are baterie care duce mult – cică îmi susține activitățile mai mult de o zi, fără să-l încarc.
  • Dispune de caracteristica power bank (adică printr-un cablu OTG pot să dau curent și altor telefoane) – s-o crezi tu, nu sunt atât de darnică. N-aș da energia mea nimănui. Aș fi ca Frodo, my precious, și n-aș împărți cu nimeni nimic.
  • Are design elegant și display inteligent – este slim, dar ecranul din sticlă este rezistentă la zgârieturi. Mă încântă ideea de a avea un telefon atent conceput.
  • Se bucură de super performanță – nu mă pune să înșir specificațiile tehnice, accesează link-ul de mai sus ca să vezi ce tip de procesor are, ce sistem de operare, ce memorie și ce alte calități deține minunea asta de telefon.
  • Sunt geniale cele două camere – mai multe nu îți spun! O să vezi diferența când mi-oi băga selfie-uri noi pe facebook.
  • Aș mai putea să înșir multe atuuri, dar mă opresc aici!

allview energy

Găsești pe site-ul Allview.ro toate detaliile și caracteristicile posibile. Oricât aș scrie, prea puțin redau cu adevărat inteligența smartphone-ul Allview P6 Energy. Îl vreau și punct, ce atâtea justificări?!

Cert este un lucru – o să câștig Allview P6 Energy pentru că o să-mi pun și sufletul în articolele pentru Campania BlogSpring. Nu mă las și nu mă las! M-am ambiționat!

În încheiere – participă la BlogSpring și câștigă un Allview P6 Energy!!! Crezi că poți să mi-l iei?! Să te văd!

4 gânduri despre „Particip la BlogSpring! Mi-a venit!

Lasă un răspuns

