Critica este o otravă?

Unic

Nu îmi place să fiu schimbată, modelată, transformată.

Nu îmi place să mi se spună ce să fac, cum să fac și în ce fel.

Recunosc, nu prea îmi place să fiu criticată.

Critica este o otravă?

Și totuși, am puterea să văd dincolo de orice critică și să folosesc acea răutate în folosul meu.

E neplăcută șlefuirea, nu mulți o pot suporta. Doare la fel de tare ca o operație pe creier, cred.

Însă… dacă ai puțină minte, puțină deschidere și dorința de a-ți îmbunătăți nu doar felul de a fi, ci și gândirea și inteligența; atunci, trebuie să iei și să înțelegi acea critică de parcă ar fi un ajutor de mult așteptat.

Sunt câteva cuvinte care dor foarte tare, câteva propoziții care, aparent, ar părea o jignire, dar sunt atât de motivante, încât dacă vrei să schimbi ceva la tine, o vei face! Nu ai încotro.

Este adevărat, depinde și din partea cui vin toate acele critici, depinde cine vrea să te șlefuiască și de ce. Care e scopul? Are un scop propriu? Sau vrea de fapt să te ajute?

Gândește-te bine la aceste întrebări, apoi întreabă-te dacă merită să accepți și să înduri tot acel proces aparent dureros. Îți trebuie istețime și mai mult decât atât, îți trebuie o mare putere să nu te lași orbit de furie.

Oamenii îi trimit la naiba pe cei care vor să îi schimbe. Oare fac bine?

Oamenii nu se schimbă fundamental, așa mi-a spus mie cineva. Are dreptate. Deși eu însămi sunt schimbată, nu mai sunt cea de acum 10 ani, de fapt sunt o variantă a mea îmbunătățită.

Și dacă vreau să evoluez, probabil că trebuie să țin cont de părerile, sfaturile și răutățile celor din jurul meu.

Sunt hotărâtă să ciulesc bine urechile. Unii vor să mă îmbunătățească cu blândețe, alții o fac prin injecții cu verde de Paris.

Care metodă este cea mai eficientă? Cred că cea dureroasă! Cuvintele grele au un impact mai mare.

Îți trebuie putere, dar merită să te lași modelat!

Lasă un răspuns

