Să zbor…

Evolueaza

O poză motivațională, grăitoare, nu-i așa?! De aceeași părere sunt și eu. Se potrivește de minune cu articolul meu de pe AlinaGheorghe.ro, Evoluează!

Nu mă pune să merg, eu vreau să zbor!

Nu mă pune să stau, eu vreau să plec!

Nu mă pune să tac, eu vreau să spun!

Nu mă pune să mă potolesc, eu vreau să aflu!

Nu mă pune să las, eu vreau să învăț!

Nu mă pune să încetez, eu vreau să fac!

Nu-mi interzice să simt, eu vreau să iubesc!

Nu mă pune să mă trezesc la realitate, eu vreau să visez!

Nu mă pune să mă opresc, eu vreau să încerc!

Nu îmi vorbi de riscuri, eu văd doar șansele!

Nu îmi spune de eșec, eu vreau succesul!

Nu îmi aminti trecutul, eu trăiesc prezentul!

Nu îmi tăia aripile, au rădăcini puternice!

Nu îmi frânge aripile, vei sfârși lovit!

Aripile mele nu pot fi frânte!

Vor ajunge la cer!

Pentru că vreau și pot!

Lasă un răspuns

