1000 de articole pe Litere Stacojii

1000 de articole

Daaaaa, astăzi am împlinit 1000 de articole aici, pe Litere Stacojii. După fix 3 ani și două luni, am împlinit 1000 de articole pe acest blog, cel mai vechi dintre cele 5 pe care le gestionez!

Dacă pun la socoteală și celelalte bloguri, în 3 ani și 2 luni am scris nici mai mult, nici mai puțin, de 1818 articole! 🙂

Sunt multe articole, foarte multe! Când mă uit în urmă, parcă nu-mi vine să cred că am scris atât de mult. Multe articole sunt kilometrice! Altele abia au 200-400 de cuvinte. În funcție de inspirație, bineînțeles. Știu că n-am fost întotdeauna creativă, știu că uneori v-am intoxicat cu advertorialele, DAR, în fiecare articole găsiți o parte din mine și din sentimentele mele!

Dacă ar fi să-mi descriu propriile articole, știți foarte bine că n-am scris întotdeauna excepțional. Unele articole au fost bune și foarte bune, dovada este traficul care crește de la lună la lună, însă am scris și articole slabe. Știu! Mea culpa!

Nici nu știu când a zburat timpul, parcă mai ieri am dat startul acestui blog și habar n-aveam să inserez o poză sau un link. Doamne, cât de proastă eram! ERAM! La trecut! Le mulțumesc celor care m-au învățat ce știu astăzi, le mulțumesc celor care m-au sfătuit și au avut răbdare cu mine, le mulțumesc celor care m-au criticat, le mulțumesc celor care m-au ajutat să evoluez. Vă mulțumesc vouă, dragi cititori! Mulțumesc apropiaților mei, celor care mă inspiră, celor care mă îndrumă și celor care mă trag de urechi!

Vă mulțumesc tuturor și la mai multe și mai bune articole, atât pentru mine, cât și pentru voi! :*

Să fiți creativi!

6 gânduri despre „1000 de articole pe Litere Stacojii

Lasă un răspuns

