Parteneriat win-win cu QuickMobile

Bani! Cum să fac bani? Vreau să câștig din promovarea a CEVA! Dar nu știu ce! Sunt tot timpul pe internet! Am 5 bloguri, scriu zilnic, traficul crește văzând cu ochii. Oare cum pot profita de pe urma muncii mele?! După trei ani de zile de când fac blogging, după trei ani în care mi-am crescut până și conturile pe rețelele de socializare – facebook, google+, linkedin, tumblr, twitter, pinterest și altele – cred că a venit vremea să câștig ceva bani de pe urma popularității mele.

Nu spun că aș fi vreo bloggeriță cu mii de vizitatori unici, însă… acele câteva sute de oameni care îmi citesc articolele, sunt vizitatori fideli. De ce să nu recunosc, peste 50% din vizite îmi vin din căutările Google, iar cuvintele cheie cele mai des căutate sunt – smartphone ultimă generație, tablete Samsung de top, gadget, accesorii gadget, telefoane, tablete și așa mai departe. Oamenii își schimbă gadgeturile mai des decât își înoiesc garderoba. Și înainte de a cumpăra un gadget, caută păreri, recomandări, review-uri, noutăți. Oare de ce nu mă miră?! Trăim într-o lume profund materializată, simțul proprietății la români este extrem de dezvoltat și de ce să nu recunoaștem, romanii și mai cu seamă adolescenții, sunt înnebuniți după gadgeturi.

Samsung S6

Trăim vieți duble – online și offline. Tehnologia evoluează văzând cu ochii. Nu există viață reală fără cea virtuală. Fie că ne ușurăm existența făcând shopping online, achitându-ne facturi online, transferând bani online sau achiziționându-ne vacanțe și bilete de avion online; fie că vrem să ne recreem jucându-ne, ascultând muzică sau vrem să ținem legătura cu prietenii prin intermediul diverselor aplicații (whatsapp, viber, snapchat, skype, messenger și etc.), oricât de departe ar fi ei din punct de vedere spațial, un smartphone și o tabletă sunt un must have pentru orice om.

Dar niciun om nu se mulțumește cu orice gadget. Cu toții le vrem pe cele mai noi și mai performante. De ce?! Evoluția tehnologiei o cere și oricum, stă în natura firii noastre să ne dorim întotdeauna mai mult, mai bine, mai frumos, nou, desăvârșit. De aici și obiceiul oamenilor de a-și schimba frecvent gadgeturile.

Quickmobile magazin online

Nu sunt cu nimic diferită față de ceilalți oameni. Simt aceeași pasiune și nebunie pentru telefoane și tablete. Așadar cum îmi pot alimenta cardul, fără eforturi, pe baza popularității mele?! Simplu! Pot câștiga bani promovând Quickmobile în Profitshare! Pot promova magazinul online QuickMobile pe blogurile mele, prin link-uri de afiliat, widget-uri cu produse, slidere de produse și prin bannere de diverse dimensiuni. Simplu, rapid, ușor și eficient. Nici măcar n-ar trebui să ridic în slăvi produsul, imaginea unui banner ar face cât o mie de cuvinte scrise de mine. Și dacă omul este în căutarea unui gadget nou și performant, atunci l-ar putea achiziționa prin mine, fără să plătească nimic în plus. Practic eu îl ajut cu o recomandare, cumpărătorul mă ajută prin faptul că achiziționează acel produs, mie revenindu-mi un comision între 3% și 20%, în funcție de produs. Sinceră să fiu, cred că banii câștigați i-aș reinvesti în achiziționarea unor gadgeturi noi pentru mine. Cred că nu mi-aș putea ține în frâu propria dependență! 😀

Știu că printre cititorii mei sunt mulți bloggeri. Bloggeri care își tratează blogurile ca pe niște active de preț – adică unelte aducătoare de venit suplimentar. De aceea, trebuie să știți că portofoliul QuickMobile include peste 6.000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium. QuickMobile oferă comisioane ce depășesc media oferită de advertiserii IT&C din rețelele de marketing afiliat, respectiv 3% pentru Telefoane și Tablete, 10% pentru produsele din categoria Gadgets, 20% pentru articolele din categoria Accesorii și 20% pentru produsele din categoria Branduri de Lux.

smartphone sony

Ce mă oprește acum să devin un afiliat QuickMobile? Nimic! Am de gând să îmi suplimentez veniturile cu ajutorul blogurilor mele, așadar o voi face prin intermediul programului de afiliere QuickMobile în Profitshare.

Cât mă aștept să câștig? Om trăi și-om vedea! Cert este că am de gând să-mi schimb telefonul. Și dacă în 2-3 luni voi reuși să fac banii pentru un Sony de top, fără să mișc un pai, atunci mă voi declara mulțumită. Nu mă arunc la o sumă gen 5000 de lei, dar aș vrea un smartphone Sony la vreo 2000-2500 de lei.

Cred că voi avea un parteneriat win-win cu QuickMobile prin Profitshare? Cu siguranță! Nu mă îndoiesc! Eu îi promovez, ei mă plătesc! Ce poate fi mai simplu de atât. Și dacă nici eu nu știu cu ce se mănâncă promovarea, atunci ar trebui să mă las de blogging. Să spunem că sunt talentată în arta vânzărilor, nu-mi rămâne decât să-mi demonstrez capacitatea! Vă anunț dacă am reușit să-mi îndeplinesc targetul inițial!

Încheierea o fac pentru internauți și bloggeri – Câștigă bani promovând QuickMobile prin Profitshare! Ce zici, ești în stare? 🙂 

QuickMobile

Un gând despre „Parteneriat win-win cu QuickMobile

  1. am doua telefoane de la quickmobile pana acum si ma gandesc sa iau si un smartwatch doar ca astept sa imi iasa cardul de rate de la banca transilvania

Lasă un răspuns

