nJoy caută Geeks pentru a-i premia

Crezi că ești Geek? Îți place să testezi gadget-uri gratuit? Îți place să scrii review-uri despre cele mai noi produse apărute pe piață? Ce părere ai avea dacă ți-aș spune că acum ai ocazia nu doar să testezi 2-3 gadget-uri gratuit, ci și să câștigi premii datorită părerilor tale de testator autentic și împătimit ce ești?! Te anunț că nJoy caută Geeks pentru a-i premia! Crezi că te țin neuronii să testezi cele mai noi gadget-uri și să faci niște review-uri ca la carte? Testare gadget-uri gratuită, reține!

Ei bine, de la Blogatu am aflat detalii prețioase despre pagina dedicată campaniei nJoy The Order of Geeks și tot de la el am aflat și regulamentul campaniei The Order of Geeks. Sinceră să fiu, mă bate gândul să mă înscriu și eu, însă nu sunt un as în materie de gadget-uri; așa că m-am gândit să te pun pe tine la curent, dragă cititorule, cu această nouă oportunitate ivită în blogosferă!

njoy

Așadar, dacă ești blogger și vrei să testezi gratuit 2-3 gadgeturi și să câștigi premii la finalul campaniei, iată ce trebuie să faci:

  1. Să trimiți un email de înscriere la adresa ioana.pelin@njoy.ro cu următoarele date:
  • Nume și prenume;
  • Grupa de testare din care vrei să faci parte (vezi mai jos, alegi una din ele);
  • Produsele pe care vrei să le testezi;
  • Adresa de livrare completă și numărul de telefon;
  • Blogul/forumul unde vei posta review-ul;
  • Copie după cartea de identitate;
  • Referința de activitate în online (Link-uri care să ateste faptul că ai mai scris în trecut review-uri și pentru alte companii.);

ATENȚIE – primii 50 de înscriși în campanie primesc AUTOMAT un mouse nJoy TG9 gri, iar cei înscriși până la data de 31.05.2015 primesc GRATUIT și un pachet de șervețele nJoy TT20!

  1. Grupele de testare sunt:
  • The Geek Expert unde vei testa un UPS obligatoriu și 2 produse la alegere. Aici poți câștiga:
  • Consolă Microsoft Xbox 360 4GB + Kinect Sensor + 3 jocuri.
  • Cameră video sport HD GoPro Hero.
  • Router ASUS RT-N15U Black Diamond Wireless-N.

geek expert

  • The Geek Superstar unde vei testa un UPS obligatoriu și 2 produse la alegere. Aici poți câștiga:
  • Placă video ASUS nVidia GTX960 DC20C;
  • Telescop Celestron AstroMaster LT76AZ;
  • Network Storage ZyXEL NSA310S, 1Bay;

geek superstar

  • The Geek Enthusiast unde vei testa 2 produse la alegere. Aici poți câștiga:
  • Espressor automat Bosch Tassimo Vivy TAS1203, 1300 W.
  • HDD extern Seagate Expansion 2TB, 3,5 inchi, 7200 rpm, 32MB, USB 3.0.
  • Boxa potabilă wireless LG NP1540.

geek enthusiast

  1. Ai la dispoziție o listă de peste 51 de produse nJoy pentru testare – UPS, surse, tablete, AVR, carcase, baterii, mice, tastaturi, căști, enclosure, incărcătoare și boxe.
  2. Testarea durează 1-2 zile. După testare, produsele vor fi trimise înapoi companiei nJoy. Toate cheltuielile vor fi suportate de organizator, tu trebuie doar să pregătești coletul și să suni curierul pentru a-l trimite înapoi organizatorului.
  3. După testare, înscrisul are obligația de a scrie review-ul pe blogul/forumul lui.
  4. Campania se încheie pe 31.2015.
  5. Câștigătorii vor fi desemnați prin extragere la sorți cu ajutorul site-ului random.org.
  6. Premiile vor fi trimise în maxim 30 de zile de la încheierea campaniei.
  7. Succes!!!

Nota autorului – Dragă cititorule, eu nu mă pricep la gadget-uri, m-aș cam face de râs cu review-ul meu, n-aș ști să scriu decât despre tablete. Oare să-ți fac concurență?! Eu zic să te las pe tine să câștigi unul din cele nouă premii, te las pe tine să testezi în premieră cele mai noi produse nJoy și mă voi bucura pentru câștigul tău cot la cot cu tine. Te anunț că îți voi citi cu mare interes review-ul, dacă mă anunți când e publicat. Reușita ta este și reușita mea! Poate prin tine devin și eu un Geek, măcar unul entuziast, sub acoperire deocamdată!

P.S. Pentru mai multe detalii, pentru că eu le-am prezentat succint, te invit să citești cu ATENȚIE regulamentul campaniei The Order of Geeks sau articolul lui Blogatu – partener media. Ai link-urile mai sus! Nu te sfii să le accesezi! 🙂

njoy geek

2 gânduri despre „nJoy caută Geeks pentru a-i premia

Lasă un răspuns

