Redusă la tăcere

4ce49139717cf41a579112ac05d2d560

Mama are o vorbă – D-aia ți-a dat Dumnezeu gură, ca să vorbești. 

Acum depinde foarte mult ce vorbești, cât vorbești și ce vrei să spui, ce vrei să transmiți. Însă dacă ai ceva de spus, fă-o, indiferent de repercursiuni. Dacă nu îți pasă de urmări, atunci pentru nimic în lume să nu accepți să fii redusă la tăcere. În viață dăm peste tot felul de oameni – oameni buni, oameni răi; oameni frumoși și oameni de o urâțenie interioară de nedescris. Cum îi alege? După cum ne place și după cum ne duce mintea. Oricum, mai devreme sau mai târziu tot prostul se deșteaptă.

Problema mea este că sunt fooooarte vorbăreață. Dar nu vorbesc numai bălării, îmi plac discuțiile profunde, romantice, amicale, cele foarte vesele, dar în același timp îmi place la nebunie și să mă cert. Dacă am nervi, îmi place să îi scot afară certându-mă! Problema știți care este?! Sunt oameni cu care nu te poți certa! Oameni care din două vorbe te-au „răcorit” și efectiv nu mai ai ce să le spui! Ce să spui unui om care nu se ceartă niciodată?! Cum poți determina pe cineva să răbufnească dacă acea persoană nu vrea să se certe și pace?! Efectiv n-ai cum! Însă eu… eu pot să mă cert și singură! Încep să fac enșpe reproșuri. Nici n-am nevoie de replici înapoi! Spun tot ce am de zis pentru că urăsc să fiu redusă la tăcere! Urăsc tăcerea și urmările ei. Nu pot să rămân cu lucruri și păreri nespuse. Eu trebuie să mă eliberez. Și totuși… nu întotdeauna pot să o fac. Ideea este că dacă nu spun ce am de zis, rămân cu acel ceva în suflet care nu-mi dă pace.

Grea e viața pentru noi, femeile, care urâm tăcerea. Ca sfat, spune ce ai de zis, femeie! Dacă nu îți pasă de urmări, fă-o! Ce rost are să te prefaci, să taci, să înghiți și să speri la ceva ce nu o să mai vină chiar dacă taci sau nu! Vorbește! D-asta ți-a dat Dumnezeu gură! Dacă respectivul are urechi să audă, o să înțeleagă „drama” prin care treci. Dacă nu… sănătate! Altul la rând!

Lasă un răspuns

