Am cărți de vizită noi

V-am spus mai de mult că îmi doresc foarte mult niște cărți de vizită care să mă reprezinte. Ei bine, blogger genial cu cărți de vizită – misiune îndeplinită. De vreo două săptămâni am cărți de vizită de la CopyPrint și sunt extreeeem de încântată de ele.

După cum vedeți au un design unic și personalizat. Așa le-am vrut, așa le-am primit. Eu am ales designul, modelul, culoarea, textul, doar cartonul l-am lăsat la aprecierea specialiștilor de la CopyPrint – CartiVizita.ro. De ce? Pentru că nu m-am priceput ce grosime să aleg și ce tip de carton să aleg. Am făcut bine că n-am ales de capul meu pentru că mi-au făcut niște cărți de vizită de o calitate ireproșabilă, vă spun sincer.

carti de vizita

Citește restul articolului aici!

One thought on “Am cărți de vizită noi

Lasă un răspuns

