Cred!

0a7deac78f019d9662407170c78f2591

Uneori da… cred,

Alteori mă îndoiesc!

Uneori da… vreau,

Alteori nu mai vreau nimic!

Uneori da… mi-ar plăcea,

Alteori mă bucur că nu mai e așa!

Uneori da…

Alteori nu!

Cel mai bun, da…

Cel mai rău, fără îndoială!

Cel mai bine, da…

Oh, uneori cât de greu îmi vine!

Și totuși nu…

Nu regret nimic!

Chiar dacă uneori… da…

Așa pare!

Dar nu regret… da

Și nu o să regret… nu!

Căci da… eu,

Sunt astăzi eu și vie și chiar simt!

Simt din nou…

Nu știu ce sânge-mi curge iar prin vene,

Nu știu de-i dulce, acru sau pelin,

Da-s vie și nu-mi piere

Starea asta dulce-amară,

Cu care m-am învățat de atâta de multă vreme.

Uneori da, cred!

Alteori nu mă mai îndoiesc!

Un amalgam de senzații și stări,

Toate mi le datorez mie!

Ce bine e când mă simt vie!

Lasă un răspuns

