Pe cine să sun dacă am nevoie de un lăcătuș non stop?

Bateria telefonului meu era pe ducă! La fiecare câteva minute mă anunța cu un sunet, care mi se părea insuportabil, că telefonul meu se apropia de moarte. Acest lucru n-ar fi contat dacă la îndemână aș fi avut o priză. Dar nu aveam o priză pentru că eram în fața ușii apartamentului meu, ușă care nu voia sub nicio formă să se deschidă. Era trecut de două noaptea, iar eu stăteam pe preșul din fața ușii gândindu-mă ce aș fi putut să fac, pe cine să sun, ca să intru în casă. Eram aproape disperată.

Iubitul meu era la muncă, cea mai bună prietenă era plecată în vacanță, pe cine era să sun la două noaptea?! La astfel de ore îți dai seama cât de puțini prieteni poți avea, dar mai ales, cine îți este prieten și cine nu. Deși dădeam continuu scroll în agenda telefonului, nu îmi venea să sun pe nimeni. Pentru că nimeni n-ar fi sărit din pijamale ca să mă ajute pe mine. Așa că mi-am sunat iubitul și ce credeți că mi-a spus?!

lacatus bucuresti

– Numai ție putea să ți se întâmple asta. Ți s-a blocat cheia în ușă?

– Nu! Pur și simplu nu mai funcționează yala! Cheia nu o întoarce. Nu reușesc să deschid sistemul. Nu știu ce să fac. Ajută-mă!

– Știi că sunt la muncă, iubito!

– Da, știu! Dar nu poți suna un prieten, pe cineva care să mă ajute? Ai o grămadă de prieteni! De ce puii mei ești iubitul meu dacă nu ești în stare să îmi fii de ajutor atunci când am mai mare nevoie?! I-am spus eu cu un mare reproș în glas.

– Pentru replica asta ai merita să stai la ușă până mâine dimineață. Dar fie, te ajut. Intră pe www.lacatus-bucuresti.com și ia de acolo numărul de telefon. Oamenii ăia lucrează non-stop. Găsești mereu un lăcătuș non stop disponibil.

– Măi, tu nu înțelegi că nu mai am baterie la telefon?

– Iubito, nu mi-ai spus!

– Îți spun acum! Nu mai am baterie la telefon! Ultimul curent îl folosesc cu tine!

– Ok, o să sun eu și trimit la tine un lăcătuș! Nu-ți face griji, în maximum o oră un lăcătuș o să ajungă la tine!

– Mulțumesc, iubitule!

Și așa s-a întâmplat. Iubitul a sunat la numărul de telefon afișat pe site-ul oficial și în mai puțin de o oră un lăcătuș a venit la mine și a reușit să rezolve problema yalei. Dacă mă întrebați ce stricăciune a avut, nu știu să vă spun, cert este că problema s-a rezolvat rapid și ieftin. Astfel am putut să dorm în acea seară în patul meu, fără să mă mai plâng că mă aflu în fața ușii propriului apartement, pe dinafară, fără baterie la telefon și fără un prieten de nădejde pe care să mă pot bizui în astfel de momente cruciale.

Sinceră să fiu, grea e viața de femeie! Dar am avut noroc pentru că am putut apela la amore mio!

lacatus non stop

Lasă un răspuns

