Schimb clanțele sau o schimb pe bunica

Te-ai întrebat vreodată cine este cea mai gălăgioasă femeie existentă pe fața pământului? Ei bine, o să îți spun eu! Aceea este bunică-mea! Bunica mea este cea mai gălăgioasă, vijelioasă și neastâmpărată femeie din câte există pe pământ. Dacă vă întrebați de ce… o să vă spun chiar acum. Bunica, la cei aproape 70 de ani ai ei, are o energie debordantă. Cât este ziua de lungă ea se fâțâie în tot apartamentul. Ba face curat, ba gătește, ba spală vase, ba strânge vase, ba scutură, ba mătură, ba șterge, ba spală și tot așa. N-are stare. Problema nu este hărnicia ei, ci felul foarte agitat de a fi. Făcând atâta treabă, face tot atât de multă gălăgie. Nu doar că trântește și bușește orice îi pică pe mână, dar distruge și ușile. Le închide și le deschide de parcă ar vrea să le scoată din țâțâni. De când s-a măritat, adică acum aproape 50 de ani, bunica mea nu a mai stat la țară, ci în oraș, la bloc. A avut tot timpul uși pe care să le închidă și să le deschidă ușor. Chiar nu înțeleg de ce le trântește având în vedere că ușile pot fi „mânuite” și silențios. Am încercat de n ori să o învăț cum să închidă și să deschidă, însă… n-am avut pe cine. Nu o pot scoate din ale ei.

reparatii usi bucuresti

Pe lângă gălăgie, bunică-mea a reușit să strice mai toate ușile din casă. Acum abia se mai închid și se deschid. Ne trebuie un lăcătuș care să ne înlocuiască yalele, să facă ceva clanțelor pentru că nu se mai poate așa. Ușile sunt din lemn, sunt în perfectă stare, numai clanțele sunt praf. Îmi vine să strig: Reparați-i ușile bunică-mii pentru că m-am săturat! Exact! Bingo! Reparații uși! Trebuie să caut pe internet un super lăcătuș care să îmi repare toate ușile. Chiar nu mai pot să trăiesc așa. Femeia aceasta plină de energie mă trezește din somn în fiecare dimineață. Vreau să nu-mi mai sară inima în gât. Vreau să mă odihnesc liniștită.

O să caut pe Google. De fapt am făcut-o deja și am intrat pe primul link ieșit în cale – www.reparatii-usi-bucuresti.ro. Oh, Doamne, ce bine! Au program non stop, așadar dacă mă supără bunică-mea, chiar la noapte chem un lăcătuș. Intervenții de urgență – sigur că este o urgență, nu mai pot trăi așa. Prețuri ieftine – ce bineeeee, mamaia le strică și eu voi fi nevoită să le plătesc. Garanția lucrării – sper să aibă o garanție pentru că la cum o știu pe bunică-mea, în câteva luni strică iarăși clanțele. Ia uite, firma aceasta lucrează inclusiv sâmbătă și duminică. O să chem un lăcătuș chiar sâmbăta aceasta. Chiar nu se mai poate! Bine că am găsit salvarea! O să se schimbe bunica la față când o vedea că am chemat un lăcătuș specializat în reparații uși! Dar n-are nimic, poate acum va umbla și ea mai cu atenție! Și dacă nu va fi mai atentă, data viitoare nu mai schimb clanțele, ci bunica!

reparatii usi

Lasă un răspuns

