Mult mai interesantă…

11204913_945397542178107_1471492061509113848_n

Mi-a plăcut poza asta la nebunie! Parcă mă definește! Am o imaginație atât de bogată! Viața mea este mult mai interesantă în mintea mea, însă… oricât ar fi de interesantă, de cele mai multe ori este neadevărată! Nu sunt obiectivă deloc. Sunt o visătoare! Visez la cai verzi pe pereți! Am impresia că iubirea este ca-n povești. Cred că toți oamenii sunt buni și cinstiți. Am senzația că lumea este frumoasă! Văd totul în culori vii și aprinse! Văd doar frumosul din jur și îmi feresc privirea de tot ce înseamnă rău sau urât. Urăsc nedreptatea și încerc pe cât posibil s-o opresc.

Ce-i în mintea mea… numai gărgăuni, fantezii, nebunii, tâmpenii, îmi dau târcoale numai vise frumoase în care împlinirea și fericirea triumfă întotdeauna. Sunt o optimistă convinsă! Chiar dacă uneori sufăr, mereu sunt de părere că mâine va fi mai ușor. Și așa se întâmplă de fiecare dată. Întotdeauna ziua de mâine este mai bună decât cea de azi. Nu las o singură zi tristă să-mi strice viitorul. Nu știu să trăiesc în supărare! Las în urmă tot ce mă apasă! Las în urmă deznădejdea și durerea! Azi zâmbesc pentru că vreau și pot! Am atâtea lucruri de care să fiu recunoscătoare!

Visez cu ochii deschiși! Ce-i în mintea mea… cred că orice om sănătos la cap s-ar cruci. Ar crede că a dat peste un loc plin cu bezele, dulciuri și lipicioșenii. Ei bine, așa sunt eu. Idealistă, romantică, visătoare, fantezistă, nebună, ciudată… dar sunt eu.🙂

Lasă un răspuns

