Șterge-mi generatorul de curent Kipor de praf

Mă plictiseam în casă extraordinar de tare! Voiam să plec, dar n-aveam unde. Toți prietenii mei erau la muncă, unii dintre ei se aflau în vacanță, numai eu n-aveam ce face. Nu aveam chef nici de scris, nici de citit, nici de muzică și nici de seriale. Nu voiam să merg la sală, dar nici să ies singură din casă. Voiam să stau cu cineva de vorbă și să fac ceva ce nu mai făcusem niciodată.

Generator-curent-kipor-KDE2200X-250x250Și știi ce-am făcut? Mi-am sunat un prieten și l-am întrebat dacă este la muncă. Tipul este tânăr, forțos și pasionat de construcții. Construiește case de la temelie și face această treabă dintr-o pasiune nebună. Nu este motivat doar de bani, ci și de ideile fanteziste pe care le are atunci când construiește o casă. De fiecare dată vine cu ceva special și reușește să construiască case astfel încât să fie după personalitatea, pasiunile și nevoile celor care urmează să locuiască în ea. Vrând să văd ce face el la noua lucrare, l-am sunat și l-am întrebat dacă mă primește și pe mine în echipa lui pentru o zi, măcar ca salahor, dar neplătit. Nu voiam să mă plătească, nu o făceam pentru bani, ci pentru că voiam să fac și altceva. Așa că m-am dus, m-a primit imediat. A fost extrem de uimit de propunerea mea.

– Dacă vrei, vino! Dar e plin de praf aici! Nu știu dacă este un loc pentru o domnișoară ca tine!

– Nu-i nimic! Nu am nevoie de nimic. Vreau doar să te ajut și să fac ceva nou.

– Ok, vino! Dar să ai telefonul încărcat! Casa nu dispune încă de curent electric. Funcționăm cu ajutorul a două generatoare curent Kipor pentru a ne face treaba.

Când m-am dus acolo, exact măgăoaiele mi-au atras atenția, adică generatoarele de curent electric. Nu mai văzusem niciodată un generator de curent electric și voiam să știu câte ceva despre specificațiile tehnice ale acestor minunății.

– Silviu, ia vino încoace!

– Ce-i, Alina?

– Până să începem treaba, zi-mi și mie care e faza cu aceste generatoare de curent Kipor. De unde le-ai cumpărat? Sunt ale tale?

– Da, sunt ale mele, le-am luat de pe www.generatoaredecurent.info.

– Și ce fac mai exact?

– Produc curentul electric.

– Și cum produc curentul electric?

– Păi uite… să îți explic: Funcționează pe bază de combustibil diesel. Generatoarele de curent Kipor utilizează cea mai recentă tehnologie Automatic Voltage Regulator. Toate generatoarele Kipor au în dotarea lor standard un sistem de protecție împotriva scăderii nivelului de ulei de motor. Acest sistem oprește motorul imediat ce sesizează scăderea nivelului de ulei sub limita admisă. Toba de eșapament supradimensionată și sistemul de combustie de mare eficiență cu ardere completă, asigură un nivel redus de zgomot și noxe. În dotarea standard există o siguranță automată.

– Nu înțeleg mare lucru! Și câte prize are?

– Două!

– Aha, deci d-aia m-ai pus să vin cu telefonul încărcat.

– Exact!

– Bun! M-ai lămurit, cât de cât, cum stă treaba cu generatoarele de curent electric. Hai să trecem la treabă. Cu ce te pot ajuta?

– Șterge-mi generatorul de curent Kipor de praf!

– Hai mă, Silviuuuuu… am spus eu râzând!

generatoare de curent kipor

Lasă un răspuns

