Tu ce scopuri ai?

undeva

Mă îndrept spre un loc minunat. Nu îmi pasă cât îmi va lua până voi ajunge acolo, nu mă voi lăsa până când nu îmi voi atinge scopul. Nu am răbdare, nu știu să am răbadare! Însă voi învăța! Cu pași înceți și siguri, voi înainta. Nimic nu mă poate opri. Îmi doresc să ajung acolo și voi face tot ce ține de mine pentru a-mi vedea visul împlinit.

Nu mi-am pus multe țeluri de-a lungul vieții, nu știam de ce sunt capabilă. Însă văzând că pot realiza, că pot, am început să îmi doresc mai mult, din ce în ce mai mult. Asta simt și acum odată cu noul target pe care vreau să îl ating. Nu pot să spun despre ce e vorba, sunt cam superstițioasă și am impresia că dacă spun, ceva se va întâmpla și nu voi mai reuși să-mi duc la îndeplinire planul. Pe ce se bazează încrederea mea? Îmi doresc și muncesc în acest sens. Mai devreme sau mai târziu voi fi acolo. Așa se întâmplă cu toate dorințele mele.

Un prieten drag mi-a spus acum ceva timp – ai grijă ce îți dorești pentru că sigur ți se va întâmpla. Inițial nu l-am luat în seamă. Multe dorințe din trecut au rămas neîmplinite, însă citatul lui mi-a rămas în minte și fără să vreau am început să cred în el. Am început să cred în acest citat și pentru că în ultimii doi ani mi s-au întâmplat niște lucruri pe care mi le doream de mult, dar care nu credeam că se vor îndeplini vreodată. Și totuși s-au împlinit chiar dacă la unele dintre ele încetasem să mai sper. Când m-am văzut acolo, parcă nu îmi venea să cred. Am zâmbit în sinea mea și o mare bucurie mi-a invadat corpul. Eram acolo, exact în locul pe care îl visasem de enșpe ori. Vreau să simt iar acea senzație de încântare și vreau să-mi duc la îndeplinire și alte scopuri. Știu că pot. Odată ce am gustat reușita, vreau să o păstrez în viața mea!

Tu ce scopuri ai?

2 thoughts on “Tu ce scopuri ai?

  1. sa fiu o mama buna, nu prea posesiva, nici prea permisiva, undeva acolo unde pot sa-i fiu prietena, cea mai buna prietena.
    si sa-l vad implinit, astea sunt scopurile mele.

Lasă un răspuns

