Din greșeli nu se învață!

greseli

Din greșeli nu se învață! Am zis!

Dar ce învăț eu vreodată din greșelile mele?! Sunt eu capabilă de așa ceva?! Sigur că nu! Parcă aș fi tâmpită, parcă aș fi o moară stricată, un disc dispus să repete mereu aceleași melodii. Nu sunt deloc în stare să mă învăț minte! Parcă aș fi nebună! De fiecare dată dau din șanț în gard și mă împotmolesc de aceleași defecte sufocante pe care le am.

Ei și ce?! Asta înseamnă că sunt mai puțin om?! Nu! Asta înseamnă că sunt masochistă! Și până când nu o să-mi ajungă cuțitul la os, o să repet aceleași greșeli. Eu sunt pe genul ăla – regret fapta și mă gândesc la alta. Sunt cam nebună, știu. Dar ce să-i faci?! Asta sunt! Deocamdată sunt fericită! Când oi ajunge să fiu nefericită, când o să fiu tristă și nemulțumită de mine, probabil că o să mă schimb. Într-un fel cred că am făcut din greșelile pe care le repet un fel de mecanism de apărare. Când cineva o să fie în stare să le tolereze și să le accepte, probabil că voi înceta să le mai tot repet.

Greșelile pe care le tot repet sunt – gelozia manifestată, posesivitatea exercitată și paranoia răsfrântă asupra cui nu trebuie.

Tu ce greșeli repeți la infinit? 

Lasă un răspuns

