Un accident auto și o asigurare RCA

Am fost martora unui accident auto. Nu, nu a fost un accident grav și nu mi-a atins niciun fir de păr, doar am asistat la discuția aprinsă a celor doi implicați în accident și astfel am reușit să aflu niște informații prețioase. Aceste informații le voi folosi cu siguranță în cazul în care îmi voi cumpăra eu însămi o mașină. Da, trebuie să recunosc, mă bate foarte tare gândul să îmi achiziționez un automobil la mâna a doua; dar nu știam ce demersuri trebuie să fac pentru a mă proteja din punct de vedere financiar în cazul în care aș fi fost implicată într-un accident auto. Habar n-aveam, acum știu. Până atunci mai este timp și sper să nu fiu vreodată accidentată. Chiar n-am în plan să-mi fărâm mașina. Nici în primele câteva luni, dar nici mai târziu. Totuși never say never și informația înseamnă putere.

Într-o zi îmi așteptam taxiul pe o stradă intens circulată și am văzut doi inși cu mașini bengoase care s-au ciocnit ca ouăle de Paște. Accidentul nu a fost grav și nu s-a lăsat cu victime rănite, însă una din mașini a fost destul de grav avariată. Nu am reușit să îmi dau seama foarte bine cine a fost de vină, însă cel cu mașina mai frumoasă și mai scumpă era și cel care fusese cel mai afectat. Evident au început să se certe și să se înjure. Lumea a vrut să cheme Poliția însă spiritele s-au mai calmat și au decis să se înțeleagă între ei. Mașina nu era bușită în asemenea hal încât să nu mai poată pleca cu ea. ÎI afectase „tăblăria”, însă la interior era ok.

asigurari rca

Și ce credeți că au făcut? Au început să discute despre asigurările auto, despre salvatoarele asigurări RCA mai exact. Cel vinovat, așa o să-i spun celui care a predat asigurarea RCA, i-a zis să nu-și mai facă atâtea griji pentru că are asigurare auto RCA de la Aust Insurance Broker de Asigurare și că va putea să-și plătească reparația mașinii în întregime pe baza acelei asigurări. Păgubitul, deși era încântat că nu va trebui să scoată niciun ban din buzunarul propriu, se plângea mai ceva ca o fată mare din cauza lipsei de timp. Însă într-un final, păgubitul l-a întrebat:

– Cum ți-ai făcut tu, mă, asigurarea auto RCA la Aust Insurance Broker de Asigurare?

– Am făcut-o online!

– Cum online?

– Am căutat pe Google asigurare RCA ieftină, am intrat pe site-ul www.rcalatineacasa.ro și mi-am calculat-o singur. Au acolo un calculator RCA de care m-am folosit cu succes.

– Și apoi?

– Apoi am aflat prețul asigurărilor de tip RCA de la cele mai importante companii de pe piață și astfel am aflat că la Aust Insurance Broker de Asigurare chiar sunt cele mai ieftine asigurări RCA. Și sunt și exrem de rapizi și de serioși.

– Cum așa?

– Am comandat asigurarea online, iar aceasta mi-a fost livrată acasă gratuit. Cică livrează asigurarea RCA oriunde în țară, fără costuri suplimentare, în maxim 24 de ore.

Și uite așa oamenii au făcut schimb de numere de telefon, au dat mâna și fiecare a plecat la treburile lui. Mie mi-a venit taxiul, dar am vaga impresie că aceștia doi vor rămâne prieteni. Nu-i frumos așa?! Ce poate să facă o asigurare RCA!🙂

aust insurance broker de asigurare

Lasă un răspuns

