Azi mă joc jocuri online gratuite – Book of Ra

Astăzi este una din acele zile în care nu pot să fac nimic. Afară este soare, aproape vară, ar fi momentul perfect pentru o plimbare în aer liber… însă eu nu am chef de nimic. Vreau pur și simplu să lenevesc în pat, cu laptopul în brațe, jucându-mă o mulțime de jocuri friv online. Vreau doar să stau în camera mea, singură, și să mă joc până nu mai pot. Abia aștept să „trec” prin toate jocurile posibile – jocuri friv, jocuri 3D, jocuri zuma, jocuri cu mașini, jocuri sport, jocuri cu cai și jocuri cu împușcături!

M-a ajuns oboseala. În ultima lună am scris de două ori mai mult decât de obicei. Mă simt sleită de puteri. Aproape că nu mai am nicio idee. Creativitatea mea aproape că s-a epuizat, cât despre originalitate… nici nu mai poate fi vorba. Simt nevoia să fac o pauză de scris. Ba chiar mai mult decât atât, aș renunța pentru o perioadă chiar și la facebook. Nu vreau să mai știu nimic de nimeni, nu vreau să mai vorbesc cu nimeni. Vreau doar să mă odihnesc psihic, să dorm, să mă joc și eventual să-mi încarc bateriile cu câteva cărți. De mult nu am mai citit o carte. În stilul acesta nu știu unde o să ajung.

friv online

Însă trebuie să recunosc, singurul ritual la care nu am renunțat este joaca. Jocurile online sunt singurele care îmi pot detensiona mintea și așa prea obosită. În rest… nimic. Chiar dacă aș vrea să adorm, înainte să adorm îmi frământ mintea cu o mulțime de griji. Chiar dacă încep să citesc o carte, citesc, dar gândurile mele se mută tot la treburile pe care trebuie să le fac și la articolele pe care trebuie să le scriu. Chiar și dacă ies în oraș, tot ce îmi doresc este să ajung mai repede acasă, în fața laptopului, pentru a-mi îndeplini obligațiile. Doar când mă joc câteva jocuri online reușesc să-mi odihnesc și să-mi dezinhib mintea.

Și chiar dacă sunt femeie, chiar dacă sunt o fire romantică, o tipă care poate să scrie la infinit literatură roz, îmi plac la nebunie jocurile ca la aparate. Adevărul este că m-am jucat la aparate și în viața reală, însă ultima oară, acum vreo doi-trei ani, am pierdut vreo 300 de lei și m-am lăsat păgubașă definitiv. Nu mă mai joc la gaminatoarele reale sub nicio formă, dar la minunatele jocuri online gratuite nu renunț. Preferatul este, evident, Book of Ra.

Așa că astăzi am de gând să mă joc! Nu mai fac nimic. Până la doisprezece noaptea mă joc jocuri online, apoi o să mă uit la filme și seriale! Trebuie să mă odihnesc! Asta da viață!

jocuri online

One thought on “Azi mă joc jocuri online gratuite – Book of Ra

Lasă un răspuns

