Ce-s alea planuri?!

ce-s alea planuri?

În fiecare seară, înainte să închid laptopul, îmi fac lista cu sarcini pentru a doua zi. Este literă de lege. Lista mea arată cam așa. Azi scriu:

–––

–––

–––

––-

–––

Așa să m-ajute Dumnezeu!

Și mă culc încântată, adorm având convingerea că a doua zi eu chiar voi duce la capăt toate sarcinile pe care mi le propun. Dar n-adorm și eu ca oamenii de la ora 11-12 seara, adorm la 3-4 dimineața. Că de’, ori mă ține câte unul de vorbă, ori mă țin gândurile trează, ori nu mă lasă în pace serialele. Și-a doua zi mă trezesc ca un zombie pe la 11. Îmi ia o oră să mă dezmeticesc. Până fac duș, până ciugulesc ceva, se face de ora 1 și eu nu apuc să fac practic nimic. La ora 1, după ce-am mâncat, evident, mă apucă o lene soră cu moartea. Dacă mă înjunghie în spate responsabilitățile, mă apuc de treabă cu viteza gândului și a vântului. Dar dacă n-am nimic urgent de făcut… atunci să te ții. Tai frunze la câini sperând că o să-mi vină cheful de scris. Și uite așa, chiar mă trezesc la ora 5 fără să fi făcut absolut nimic. Oare sunt nebună?!

Realizez că eu funcționez mai bine pe ultima sută de metri, împinsă de la spate de stres. Dacă sunt presată de un deadline, atunci nu doar că sunt productivă, dar sunt și extrem de creativă. Și-atunci orice aș face, orice aș scrie, iese brici. Cam asta-i treaba cu geniile. Când stau, stau pe picior mare și când muncesc, muncesc de le sar capacele. Simt o plăcere nemaipomenită atunci când sunt foarte aglomerată. Nici nu îți poți imagina. Randamentul meu crește direct proporțional cu volumul de muncă.

Dar până la urmă ce-s alea planuri?! Planurile duc la succes, însă listele de sarcini te opresc din a-ți îndeplini sarcinile. Cu cât sunt mai organizată, cu atât sunt mai puturoasă. Ce specimen de om mai sunt!🙂

Nu-i bine să fii om mare și important!

Lasă un răspuns

