Vreau să ne mutăm împreună

Ieri m-am trezit cu o poftă nebună de prăjituri. Voiam să ies în oraș, să mă bucur de singurătate și de un desert aproape divin. Așa că asta am făcut. La ora două, când era căldura mai mare afară, am plecat de acasă, la cea mai chic cofetărie din orașul meu. Am sperat că fiind atât de cald, nu voi avea „norocul” de a da peste o mulțime de oameni. Cofetăria nu era plină ochi, dar „găzduia” un cuplu care mi-a făcut ziua mai frumoasă. Am mâncat cu o plăcere greu de închipuit o felie de tort de ciocolată și am ascultat o discuție între doi îndrăgostiți. Discuție care mi-a înseninat ziua.

– Cristi, trebuie să înțelegi, nu mă mărit cu tine, nu vreau să devenim o familie, nu vreau să îți fac copii, nu vreau să mă leg la cap fără să mă doară. Nu mai insista pentru că nu o să accept niciodată să fiu soția ta. Nu voi fi nici a ta, nici a nimănui. Nu înțelegi că eu nu sunt făcută pentru căsătorie?

– Dar de ce? O întrebă bărbatul.

– Pentru că nu vreau. Pentru că nu vreau să devin o femeie dependentă și pentru că nu vreau să te întorci niciodată acasă din cauza unui act care ne leagă. Nu fac acest compromis nici pentru tine, nici pentru nimeni. Decizia mea nu are nimic de-a face cu tine. Pur și simplu asta sunt și acum trei ani, când mi-ai propus să-ți fiu iubită, ți-am spus destul de clar că eu nu sunt femeia potrivită pentru o căsătorie.

– Dar eu te iubesc!

– Și eu te iubesc, dar nu mă mărit cu tine!

– Dar împreună vrei să ne mutăm?

– Unde să ne mutăm? Niciunul dintre noi nu are casa lui! Vrei să stăm cu chirie?

– Nu, am făcut deja demersurile necesare pentru un credit ipotecar. O să cumpărăm un apartament. M-am uitat deja de mobilă pe www.arta-mobilei.ro, așadar, dacă vrei, nimic nu te împiedică să accepți. Mă voi întoarce cu plăcere în fiecare seară acasă. Iar tu nu vei avea niciun motiv să te îndoiești de mine, că mă întorc din cauza certificatului de căsătorie.

arta-mobilei.ro

– Te-ai gândit deja la toate, nu?

– Păi da! Eu îmi doresc să-mi porți numele, dar dacă nu pot să te conving, vreau să te am măcar în casa mea. Deci accepți?

– O să mă gândesc.

Sinceră să fiu, așa femeie greu de convins nu am văzut niciodată. Mă întreb ce fel de copilărie o fi avut dacă ea nu s-a visat niciodată mireasă și nu vrea nici în ruptul capului să se mărite. Dar dacă ea e greu de convins, el este un bărbat care o iubește foarte mult și este extrem de perseverent. Așa ceva mai rar. Sunt convinsă că vor fi fericiți împreună, iar ea o să ajungă la un moment dat în postura de mămică. Și-atunci să-o vezi, draga de ea, ce o să caute, pe Arta-Mobile.ro, mobilier pentru dormitorul copilașului. Exigențele ei sunt doar o fațadă, ea de fapt nu vrea să sufere, nu vrea să arate că este vulnerabilă în fața iubirii. Dar până la urmă o să se convingă că este iubită și că acel bărbat merită totul!🙂

Arta Mobilei

Lasă un răspuns

