Trecut de 12 noaptea

image

Este trecut de 12 noaptea.
Greierii imi canta la fereastra,
Am inceput sa nu ii mai suport.
Nici noaptea nu-mi mai place,
A incetat de mult sa fie ce a fost.
Iubeam noptile albe,
Acum le urasc…
Au devenit negre…
Sunt macabre,
Le urasc.
Nu mai am somn,
Nici stare,
E atat de liniste incat ma dor urechile.
In linistea noptii aud vocile din trecut,
Ma apasa!
De ce traiesc in trecut?
De ce prezentul nu e important?
De ce mama naibii nu pot sa ma bucur de clipa?
Pentru ca eu aspir la vesnicie.
Dar nimeni nu mi-o ofera!
N-am gasit niciun om dispus sa afle eternitatea cu mine.
Sunt o biata trecatoare prin viata,
Ma ascund in spatele scrisului
Si ofer nemurirea celor pe care ii iubesc.
Pacat ca nu pot sa-mi ofer nemurirea si mie…
Viata mi se scurge printre degete
Putin cate putin.
Scriu pentru mine,
Pentru a-mi usura sufletul,
Dar de fapt ridic in slavi pe altcineva.
De ce idealizez?
De ce nu ma pot multumi cu banalul?
De ce caut frumosul in cele mai tenebroase suflete?
Pentru ca intunericul m-atrage,
Misterul ma vrea
Si tare mai stiu sa ma pedepsesc singura.
Ma asupresc de parca mi-as fi dusman,
Cel mai aprig dusman.
De ce nu ma iubesc asa cum fac toti oamenii sanatosi la cap?
Pentru ca nu m-a invatat nimeni,
Nu mi-a zis nimeni:
„Uite, asa se iubeste”.
De ce tanjesc dupa altii?
De ce eu nu imi sunt de ajuns?
Pentru ca nu ma impac cu singuratatea!
Cine ma poate invinovati?
Eu!
Nu sunt eu dusmanul meu?

Lasă un răspuns

