Mă joc monster high, nu mă deranja!

– Ioana, du găleata!

– Nu pot, mă joc.

După două ore…

– Ioana, du-te și cumpără pâine.

– Nu pot, mă joc.

După alte trei ore…

– Ioana, e gata masa, vino să mănânci.

– Nu pot, mă joc, adu-mi, te rog, mâncarea în dormitor.

Ioana este o mini-adolescentă de treisprezece ani, foarte bună la învățătură, însă dependentă de jocurile pe calculator. Plăcerile ei vinovate cele mai mari sunt filmele și jocurile cu vampiri. Cel mai des se joacă jocuri monster high pe xjocuri.com. Ca orice adolescentă de vârsta ei, conflictele dintre ea și părinți sunt într-o continuă creștere. Ioana ar sta tot timpul în fața laptopului vizionând filme sau jucându-se, părinții în schimb se străduiesc din răsputeri să o atragă înapoi în lumea reală. Cu cât o ceartă mai des, cu atât ea devine mai atrasă de laptop și de lumea jocurilor.

joc monster high

– Ce te joci tu acolo, Ioana?

– Un joc monster high, mamă.

– Cu vampiri?

– Da, cu vampirițe.

– Ce le faci?

– Ce nu le fac?! Este cel mai tare joc! Sunt extrem de hotărâtă ca la maturitate să devin make-up artist pentru actori.

– Uite ce e, dacă nu renunți puțin la jocurile pe calculator, ne supărăm. Când erai mică voiai să devii doctoriță. Ce-ți veni să devii make-up artist pentru actori?!

– Mamă, am trecut de mult de faza jocurilor cu doctori. Mă pot juca și acum diverse joculețe din categoria de jocuri cu doctori, însă medicina nu mă mai atrage, te rog să înțelegi. Îmi place sângele artificial, pe care îl voi „așeza” eu pe chipurile oamenilor, nu sângele real. Acum sunt încă mică, așa că exersez machiajele pe calculator, mai ales pe acestea horror. Eu vreau să ajung să machiez actori pentru filmele de groază. Când o să mai cresc, o să fac tot felul de cursuri și o să mă zbat să intru în lumea filmului și să acaparez această ramură în România. Vreau să fiu cea mai bună make-up artistă din România și o să fiu. Nimeni nu o să facă machiaje mai reușite decât ale mele și toți regizorii mă vor dori pentru filmele lor. Ba chiar mai mult decât atât, dacă mă ambiționez, o să ajung la Hollywood.

– Nu ți se pare că visezi cam mult?

– Nu, nu visez. Și te rog să mă lași să-mi urmez pasiunea.

– Acum că înțeleg pasiunea ta pentru filmele, cărțile și jocurile cu vampiri, o să îți dau voie să te joci și să te documentezi cât de mult posibil. Dar nu vreau să neglijezi învățătura. Dacă acesta este vocația ta, eu te voi sprijini.

– Mulțumesc mamă.

Lasă un răspuns

