Ai o iubită mofturoasă? Fă-i un voucher cadou!

Ai o iubită mofturoasă, greu de mulțumit, căreia nu știi niciodată ce cadou să îi faci? Dragul meu, să știi că te afli pe teren minat! Cu fiecare ocazie specială riști să iști un scandal monstru. Dacă ți-e din ce în ce mai greu să o mulțumești și să o faci fericită, astăzi îți voi dezvălui o soluție care îți va fi de folos mereu – de ziua ei de naștere, de Valentine’s Day, de 1 martie, de 8 martie, de ziua onomastică, de Crăciun, de Revelion și de Paște. Oricând vei fi nevoit să îi faci un cadou, o să rezolvi „problema” cu un simplu cod. Exact! Îi faci cadou codul unui voucher! Poate că nu este cel mai romantic cadou, dar cu siguranță este un cadou practic și util, care o va bucura foooarte mult.

casuri originale

Fă-i iubitei cadou un voucher cu care să-și poată cumpăra ceasuri originale și o să sară în sus de bucurie. E ca și cum ai duce-o la shopping, ai lăsa-o să-și aleagă tot ce vrea ea, apoi ai veni tu, ca un domn ce ești cu cardul din dotare, pentru a achita „nota” de plată kilometrică! Cam același lucru este și cu voucherul, doar că nu mai trebuie să o însoțești, îi poți oferi codul împreună cu un sărut și gata, te-ai spălat pe mâini, ai „scăpat” de ea și de corvoada alegerii unui cadou perfect.

ceas FossilȘi dacă vrei să faci „tacâmul întreg”, cred că ar fi ideal să pui voucherul într-un plic crem, parfumat, pe care să scrii cu litere caligrafice: „Ceasuri Fossil pentru iubita mea de coșmar. Timpul petrecut cu tine este o binecuvântare”. Da, poate este un mesaj riscant, însă… fata ar trebui să aprecieze. Orice femeie este conștientă de defectele ei și faptul că bărbatul continuă să o iubească în ciuda tuturor metehnelor ei, este de neprețuit.

Foarte multe magazine online din ziua de astăzi oferă clienților posibilitatea de a achiziționa un voucher cadou. Eu vă recomand magazinul online BestWatch.ro pentru că aici voucherul cadou este un produs nemaipomenit, nou și original, care este livrat în cutie proprie, împreună cu un manual de utilizare și un cerificat de garanție. Așadar nu vei primi un simplu cod prin e-mail, ce un cadou palpabil, împachetat foarte frumos. Astfel persoana căreia îi vei dărui voucherul va putea să își cumpere orice ceas original. Voucherele au valori de cumpărare cuprinse între 50 și 500 de lei. Pentru fiecare voucher cumpărat, acesta va beneficia de un bonus suplimentar din partea magazinului. Nici că se putea mai bine de atât, nu-i așa?!

ceasuri fossil

Ideea voucherelor mi se pare foarte bună. Și eu fac parte din categoria femeilor mofturoase și decât să primesc un cadou care nu îmi place, mai bine primesc un voucher cu care să-mi pot cumpăra orice îmi doresc. De exemplu ceasul din imagini mi se pare absolut senzațional, însă nu există în viața mea nici măcar un iubit care să mi-l facă cadou. Oh, ce păcat! Cum ar fi dacă mi l-aș cumpăra singură?! Cred că foarte bine, aș da dovadă de maturitate, nu?

Hai, spor la shopping și nu uitați că ceasul este singurul accesoriul care nu ar trebui să lipsească niciunui om!

bestwatch

Lasă un comentariu