Da Vinci’s Demons

          DVD Ad Template_020513.indd

         Fraților nu știu cum să vă spun, dar m-am îndrăgostit! M-am îndrăgostit al naibii de tare de serialul Da Vinci’s Demons! Dacă ar fi să vă fac o comparație este posibil să întreacă primul sezon din Spartacus, Blood and Sand, fiind mult mai captivant, mai complex și chiar mai savuros. Firul povestirii și intriga propriu-zisă fiind fără doar și poate mai fascinantă și mai cuceritoare.

           Demonii lui Da Vinci este serialul incendiar care prezintă povestea faimosului Leonardo Da Vinci și a inventării viitorului prin descoperirile și invențiile acestuia. În serial vom regăsi scene remarcabile, realiste și fierbinți de sex, invenții periculoase și impresionane, moarte, dragoste, intrigă, război, teamă și orori, toate îmbrăcate într-un frumos și măiestos serial care sigur va face multă vâlvă. Eu am văzut primele 6 episoade din 8 cât are primul sezon și vă spun că este fantastic, îmi place la nebunie și îl declar serialul meu preferat.

        În Demonii lui Da Vincii protagonistul Leonardo este adus la viață la vârsta de 25 de ani, fiind interpretat de Tom Riley. Printre personajele seriei se află și familia Medici, Lorenzo Medici interpretat de Elliot Cowan, Giuliano Medici interpretat de Tom Bateman și Lucrezia Donati interpretată de Laura Haddock, Papa Sixtus IV și Niccolo Machiavelli.

 2013-04-11-davincis_demons

       Tânărul Da Vinci este un bastard cu veleități de geniu, facinat de zbor care reușește să intre în familia Medici grație amantei lui Lorenzo Medici, Lucrezia Donati, de care se și îndrăgostește. Intrigile țesute de Vatican în ceea ce privește Florența, unde se petrece și acțiunea, ar putea schimba fața lumii. În timp Leonardo devine apropiat de încredere și protectorul familiei Medici și astfel vor lupta împreună împotriva atrocităților pe care le pun la cale reprezentanții Vaticanului împotriva Florenței. Tom Riley își interpretează rolul fabulos de bine, având cu el diferite ”măști” pentru a reda chipul lui Leonardo în diverse ipostaze. Trece de la geniu la nebunie, de la îndrăgostitul sexy la o figură impunătoare și de temut, râs isteric, transă și chiar meditație, toate interpretate apoteotic.

        Leonardo parcurge și un drum inițiatic, află date importante din trecutul său necunoscut și al amintirilor sale sub forma unor revelații pe care le are adesea. Da Vinci este inginer de război, pictor, artist, inventator și un bun cunoscător al artei, cu cunoștințe vaste atât de biologie, anatomie cât și de medicină. În cadrul serialului este dezvoltată și legenda ordinului secret al Fiilor lui Mithras care face ca povestea să fie și mai captivantă. Leonardo Da Vinci este un spirit liber, un inventator și artist, veșnic însetat de cunoaștere.

      Vă recomand acest serial cu tot sufletul, chiar merită și sigur nu vă veți plictisi de el… nu prea ai cum. Îl găsiți online!

      Eu una m-am îndrăgostit de el iremediabil. 🙂

 da_vincis_demons_a_l

Articol scris de Gheorghe Alina

13 gânduri despre „Da Vinci’s Demons

  1. Ma iertati ca va deranjez,vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar despre copilul meu.Singura mea speranta sunteti d-voastra.Toate detaliile despre copilul meu le gasiti pe blogul umanitar:
    http://dorintilica.blogspot.ro/ .
    Va multumesc anticipat!
    Va rog frumos sa-mi dati un raspuns daca puteti publica articolul de care v-am rugat la adresa de e-mail tilicamariana@yahoo.com

Lasă un comentariu