BLOGWARS, Jurizarea – Tema 6

         blogwars-3-inapoi-pe-blogul-de-lupta

          Jurizarea a fost foarte grea… mă gândeam că dacă veți fi numai 6 îmi va fi ușor, dar nu a fost deloc așa. Simt nevoia să vă spun că nu a fost niciun articol slab, dar cum regulile sunt reguli și în final va rămâne doar unul dintre voi, am făcut un clasament în care am încercat să gândesc ca și organizatorii dar și ținând cont de ceea ce mi-a plăcut mie mai mult.

            Deși am citit fiecare articol de două ori, m-am lăsat ghidată și de intuiție, recunosc.

Acum am să vă justific un pic notele mele, nu pentru că este neapărat necesar, ci pentru că așa ar fi corect din partea mea față de voi. Și eu am fost acolo și uneori mă întrebam de ce atâtea note de 1 și 2, de ce nu mai mult?! În fine, clasamentul meu a arătat așa:

  • Gabriel Ursan – cred că ai avut cel mai captivant articol. Captivant, amuzant, informativ… ai fost inspirat în alegerea scenariului… mi-a plăcut, de ce să mint. Ca de obicei, ții ștacheta sus și bine o faci!
  • StiriDinIT – de data aceasta mi se pare că te-ai întrecut pe tine, nu a fost doar un review… mi-a plăcut mult ideea ta de a prezenta evoluția calculatoarelor și monitoarelor și bineînțeles a tehnologiei implicit. Pentru mine, care habar nu aveam de cele scrise de tine, mi-a plăcut să le citesc, să aflu mai multe. Îmi place istoria, indiferent ce ramură a ei, și mi-a captat atenția articolul tau. Felicitări!
  • MoneyWatch – ne-ai obișnuit pe toți cu articolele tale amuzante, mi-a plăcut mult că ai dat o notă personală articolului tău, l-ai făcut veridic, autentic. Oricine l-ar citi, l-ai convinge să ia miraculosul monitor ASUS. Se vede că ai o familie frumoasă.
  • Octocat – Octocat, articolul tău a fost primul pe care l-am citit, mi-a plăcut teribil din prima clipă, jur! Este amuzant, captivant, se vede că ai muncit la el… dar nu ai adus prea multe detalii și specificații despre monitorul ASUS… din articolul tău nu îmi este clar ce funcții are el și cu ce este el mai special față alte monitoare. Dacă tema ar fi fost una strict de creativitate, cu scenariul tău ți-aș fi dat 10 fără doar și poate. Să nu te superi pe mine, eu încă sper să fii în primii 3 în marea finală!
  • Soacra – Soacra de data aceasta mi se pare că te-ai lăsat un pic pe tânjeală, mă așteptam la tine să faci un articol wow. Nu ai fost foarte inspirat… articolul tău nu este slab, dar știu că tu poți mult mai mult, nu degeaba ai fost câștigătorul ediției din 2011. Adună-te pentru că știu că poți… găsește-ți inspirația. Ea este acolo, dă-i frâu liber! Succes pe mai departe, pentru că nu cred că vei ieși nici tu tura aceasta.
  • Okey – articolul tău a fost bun, însă îi lipsește esența, sufletul… amprenta personală. Nu știu, parcă e ușor fad, nu te supăra pe mine, știu că nu sunt o somitate în domeniu…

Să știți că este foarte greu pe scaunul de jurat de la BlogWars.ro, nici nu aveți idee… mai ales când toți sunteți foarte buni!

Mult succes tuturor și fie ca cel mai bun să conducă această rundă!

Ne citim săptămâna viitoare! 🙂

13 gânduri despre „BLOGWARS, Jurizarea – Tema 6

Lasă un comentariu