Telefoane ieftine

            Plăcerile vieții mele sunt multe, însă cel mai ”vinovată” mă simt datorită pasiunii mele pentru gadgeturi. Defapt cred că sunt o boală generală, nu doar eu sunt înnebunită după laptopuri, tablete sau telefoane, cred că toți suntem. În rândul tinerilor circulă virusul tabletelor, eu sunt mulțumită pentru că am trecut de această fază… acum îmi doresc un smartphone. De ce un smartphone?! Păi pentru că tocmai mi-am achiziționat o tabletă și ar cam fi cazul să îmi satisfac și această dorință. Nu?! O bloggeriță cu talent ca mine merită și ea un telefon performant, că de… doar nu trăiesc degeaba. Dacă nu îmi satisfac aceste plăceri când sunt tânără, atunci când?!

          Problema cu mine este următoarea, sunt Toma Necredinciosul. Nu mă încred în reclamele de la tv care laudă fără oprire un anumit produs. Tot mai multă încredere am în frații me bloggeri care se îngrijesc să scrie review-uri despre diverse gadgeturi noi apărute pe piață. Și pentru că eu nu mă pricep deloc la astfel de lucruri, dar mai ales pentru că ale mele cunoștințe despre tablete, telefoane și laptopuri sunt minime, trebuie neapărat să mă informez înainte. Nu sunt persoana căreia să îi pui în față niște specificații, nu pentru că mare parte dintre ele nu știu ce înseamnă. Am nevoie de detalii pe înțelesul meu pentru a înțelege acele specificații. Românul, în general, când vrea să cumpere ceva, nu se uită la specificații, el merge la magazin și întreabă: ”e bun?! Ce știe să facă?!” Cam așa sunt și eu. Dacă îmi spune cineva că laptopul x are procesor nu știu cum și placă video nu știu de care, nu înțeleg nimic, tot mai bune sunt explicațiile normale, pe vocabularul meu. Pentru unii poate aș părea prostuță, acum dacă și sunt… asta e, o să încerc să mă deștept, să caut informații, să aflu, să mă convingă niște păreri avizate. Regret acum că nu am avut răbdarea necesară să îmi învăț lecțiile la informatică și am trecut pe la ore ca gâsca prin apă. Rușine, știu. Acum mi-ar fi fost de folos toate acele cunoștințe de bază de informatică, dar de… de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere.

        Așaaaa, și cum spuneam, da vreau un smartphone. Vreau, dar unde îl găsesc la cel mai bun preț, cum îl găsesc pe cel mai bun?! Bine nu vă gândiți că îl vreau pe cel mai scump sau să fie ultima fiță. Deloc, vreau un smartphone decent, ca pentru un om modest ca mine. Nu figuri. Nu mi-ar fi greu să scriu pe Google smartphone și să dau căutare. Însă magazinele online sunt incomplete, afișează specificațiile de bază și prețul. Detalii pe înțelesul oamenilor de rând, nu prea găsim. Și cred că este un handicap pentru site-urile care comercializează gadgeturi. Ce se face tânărul obișnuit, care, poate ca și mine, nu a învățat la vremea lui la informatică și habar nu are ce înseamnă acele specificații?! Se încurcă în alte și alte căutări, nu?! Pentru a afla exact ce știe să facă acel telefon sau tabletă. Cele mai de încredere sunt blogurile, din punctul meu de vedere, site-urile care fac review-uri. Review-uri pertinente, corespunzătoare, corecte, detaliate și reale. Și pentru toate întrebările fără răspuns pe care cred că ni se întâmplă tuturor să ni le punem, a fost creat site-ul telefoane ieftine. Telefoane ieftine face o treabă foarte bună pentru clienții noștrii români, pentru că oferă cititorului review-uri de calitate la cele mai bune telefoane existente pe piață. Avem nevoie de acest gen de siteuri, avem nevoie de informații, avem nevoie să aflăm detalii corecte, complexe și pe înțelesul noastru înainte de a lua decizia grea, spun eu, de a cumpăra un anumit produs. Sunt multe bloguri care fac review-uri la laptopuri și tablete. Dar câte fac la telefoane?! Puține, vă spun eu pentru că am căutat. Și am găsit fără să vreau, telefoane ieftine. Recomand acest site în primul rând pentru că m-a luminat. Și când spun că m-a luminat nu exagerez, pentru că am aflat răspunsuri clare la întrebările mele. Am descoperit ce smartphone vreau și de ce vreau acel smartphone, care sunt calitățile care îl recomandă, de ce acela și nu altul.

 smtdualsimp5-300x300

         Mi-am luat de curând o tabletă Allview de care sunt foarte mulțumită, habar nu aveam că Allview comercializează și telefoane… și ce telefoane!!! Dacă nu ar fi fost site-ul telefoane ieftine, probabil că nici până astăzi nu aș fi știut ce vreau. Am găsit pe telefoane ieftine smartphone-ul perfect, Allview Dual Sim P5 AllDro. Acolo sunt review-uri foarte detaliate și despre telefoane Samsung dar și Nokia. Însă mi-a atras atenția numele Allview și zic, Allview?! Sunt și telefoane?! Curios pentru mine, dar da sunt, și cum spuneam, ce telefoane mișto! Deși eu în prezent am un Samsung Corby de care cât de cât satisfăcută, însă el nu prea mai face față tehnologiei de astăzi… și în loc să accesez telefoanele Samsung, am dat la telefoane Allview. De curiozitate dar și pentru că ceva îmi spunea necontenit că aici voi găsi ceea ce îmi doresc. Smartphone-ul ideal pentru mine. Am aflat datorită acestui site lucruri pe care nu le-aș fi aflat dintr-un magazin online, pentru că mă repet, sunt incomplete aceste magazine.

         Telefoane ieftine mi-a îmbogățit cunoștințele, mi-a menajat buzunarul și m-a fericit cu înțelepciunea de a opta pentru cel mai bun smartphone. Tind să cred, conform spuselor echipei din spatele site-ului telefoane ieftine, că Allview Dual Sim P5 AllDro este cea mai bună alegere în primul rând pentru că firma românească s-a lansat puternic pe piața cu telefoane și tablete performante la prețuri mici. Iar acest smartphone nu face nici el excepție, fiind un telefon performant la cel mai mic preț comparativ cu cele de la firmele concurente ca Samsung, Apple sau altele. Telefonul este dotat cu funcții de ultimă generație, fiind peste multe alte telefoane de la producători importanți. La prima vedere pare un telefon simplu de tip touch screen, dar cu cât începi să citești mai mult despre el, îți dai seama că este un smartphone de excepție. Heeeeei, dar ce fac eu aici?! Redau cumva review-ul?! Nu, nu!! Mai bine click aici pentru restul review-ului, că n-ar fi corect față de telefoane ieftine să vă spun eu tot!

        Sfatul meu este următorul, înainte să cumperi ceva consultă-te cu site-urile și blogurile care fac review-uri reale și nu gogoșile care ni se vând gratis la tv. Nu vă mai aruncați cu capul înainte și cercetați înainte să vă dați banii pe un gadget scump. Există alternative mai bune și mai ieftine.

         Pentru cele mai corecte detalii accesează telefoane ieftine dacă vrei un telefon cu adevărat bun și la cel mai accesibil preț. Citești review-ul și la finalul lui îți sunt prezentate alternative unde găsești produsul respectiv la cel mai de bun simț preț. Românul în general se ghidează după preț și abia apoi după calitate, mai bine haideți să facem lucrurile cu cap, inteligent, și să aflăm întâi calitatea produsului și abia apoi prețul. Că știi vorba aceea, puțin dai puțin face, dar când dai un ban măcar să știi pe cel îl dai și de ce merită acel produs banii tăi.

           Febra tabletelor a apus, acum începe domnia telefoanelor ieftine! Informează-te și alege numai cu telefoane ieftine!

Lasă un răspuns

