Concurs Avbs Credit

UPDATE: CONCURSUL S-A INCHEIAT!!!

        Cu toții am avut o vară aglomerată, plină de concursuri și oportunități multiple. Unii s-au distrat, alții au muncit. Toamna tocmai ne-a trecut pragul, iar luna septembrie este una mai mult decât lejeră pentru noi, bloggerii. Și dacă tot n-avem ce face, m-am hotărât să organizez încă un concurs, văd că mi-a intrat în sânge.

logo-avbs-credit-300x170web

– Concurs AVBS Credit –

Ce trebuie să faceți: Scrieți unul sau mai multe articole răspunzând la următoarea întrebare: „Ce faptă bună, altruistă, SAU ce nebunie egoistă ai face cu suma maximă a creditului de nevoi personale AVBS CREDIT? Ce ai face cu 88.000 de lei, o faptă bună sau o plăcere vinovată?”

Eu de exemplu mi-aș cumpăra o super mașină și aș adapta-o după nevoile mele. Dacă mi-ar rămâne și pentru o faptă bună, bine, dacă nu, nu. 🙂

Criterii de îndeplinit OBLIGATORII:

– să scrieți unul sau mai multe articole de MINI 500 de cuvinte răspunzând la întrebarea de mai sus și să promovați în același timp CREDITUL DE NEVOI PERSONALE AVBS CREDIT;

– titlul articolului cât mai atractiv;

– logo-ul firmei prezent în articol;

– distribuiți articolul participant de minim 30 de ori pe rețelele de socializare.

* pentru a crea un impact social media.

Link-uri OBLIGATORII:

http://www.avbs.ro cu ancorele: CREDIT NEVOI PERSONALE sau CREDITE NEVOI PERSONALE;

http://utils.avbrokers.ro/qrcode/store.html – cu ancora CALCULATOR CREDIT, cu menționarea că este o aplicație disponibilă numai pentru smartphone-urile Android sau iOS. Și că instalând aplicația, aceasta îți permite să calculezi propriul credit de nevoi personale și că ai posibilitatea de a aplica pentru un credit direct de pe telefonul mobil. Descarci aplicați GRATUIT, introduci codul unic 1234, îți calculezi creditul și aplici pentru creditul mult dorit.

La alegere UNUL sau TOATE link-urile:

* https://www.facebook.com/AVBSCredit?fref=ts – cu ancora AVBS CREDIT;

*https://www.linkedin.com/company/1968717?trk=tyah&trkInfo=tarId%3A1399452173444%2Ctas%3AAVBS%20CRED%2Cidx%3A1-1-1 – cu ancora AVBS CREDIT;

* https://plus.google.com/u/0/111601083646885644941/posts – cu ancora AVBS CREDIT;

Perioada de desfășurare a concursului: 2 septembrie – 30 septembrie.

 

Cele mai bune 3 articole vor fi premiate astfel:

– Premiul 1 – 500 de lei;

– Premiul 2 – 200 de lei;

– Premiul 3 – 100 de lei.

Câștigătorii vor fi anunțați pe 1 octombrie și își vor primi premiile prin TRANSFER BANCAR.

Participanții au obligația de a-și păstra articolele publicate pe blog și link-urile aferente, MINIM 6 LUNI. Cine nu respectă acest termen, îl rog frumos să nu participe la concurs. Ori vă asumați pierderea sau câștigul, ori deloc!

Cum stabilesc câștigătorii: Cele mai bune articole care întrunesc cerințele tehnice, cele de mai sus, dar care au și esență, vor fi declarate câștigătoare. Se apreciază CALITATEA, ORIGINALITATEA și UNICITATEA și prezentarea corectă a CREDITULUI DE NEVOI PERSONALE AVBS Credit.

Aștept articolele voastre într-un comentariu la acest articol. Vă stau la dispoziție cu orice nelămurire, nu ezitați să mă întrebați. Vă mulțumesc și mult succes tuturor!

110 gânduri despre „Concurs Avbs Credit

  1. Pingback: Leapsa: Care este ultimul film vazut ? | Deby.ro

  2. Pingback: Ai Visat la Bani Suficienți? Ai acum liber la nebunii egoiste! | Blog neinspirațional

  3. Pingback: Dorinţele fierbinţi se-ndeplinesc cu galbeni şi arginţi | ropot de secunde...

  4. Salut! Eu, din pacate, desi doresc sa particip, nu am cum sa distribui postarea de 30 de ori in putinele zile ramase, pentru ca ar fi prea obositor si enervant pentru membri grupurilor din care fac parte…macar de stiam mai din timp 😦

  5. Buna,

    Multumesc mult pentru invitatia in concurs. Din pacate, cu Webstocku’ si toate proiectele, inca nu am putut sa o onorez. Sper ca maine sa am textul si un link aici 🙂 Ma sperie chestia cu 30 de distribuiri, dar ma bucura ca i-ai scris, mai sus, cuiva ca ajuti cu sfaturi la distribuiri 🙂

    Revin cu articolul si sper sa nu fie prea tarziu.

  6. Pingback: Cititi „Portretul unui OM de succes” | Litere Stacojii

  7. Buna ziua Alina si multumesc din suflet pentru invitatia la concurs! m-am gandit,m-am tot gandit,as fi vrut sa-mi spun povestea vietii mele dar poate era putin dramatica cu toate neajunsurile pe care le-am avut;am citit majoritatea raspunsurilor de aici si am spus waw!!!sunt articole mult mai frumoase decat ma pregateam eu si am renuntat,asa sunt putin neincrezatoare in fortele mele! multumesc inca o data si poate cu alta ocazie!! o zi buna in continuare!

    • Buna, imi pare rau ca nu ai incredere in propriul talent. Nu exista povesti dramatice, exista emotii iar articolele cu emotii sunt cele mai apreciate. 🙂 trebuie sa ai incredere in tine, in fortele proprii si chiar daca nu castigi, macar vei sti ca ai incercat si ca ai mai invatat ceva. Nu-ti spun de concursul meu, ci pentru tot ce vei vrea sa faci pe viitor. Daca te decizi totusi sa scrii pt concursul meu, te astept cu entuziasm. Te pup.

  8. Pingback: Gandirea batraneasca - Cel mai MINUNAT.EU blog

  9. Pingback: Ce face Deby cu un credit nevoi personale de 88.000 lei? | Deby.ro

  10. Pingback: Castigatorii concursului AVBS Credit sunt: | Litere Stacojii

  11. Hei bună.. acum ceva timp m-ai invitat la concursul tău,însă din diferite motive nu am apucat să particip. Însă astăzi m-am decis să scriu ce aș face cu 88.000 de Ron dar fără să particip pentru că deja competiția s-a terminat. Am ales să scriu despre 3 vise care fac cât 88.000 😀 . http://viatacuana.blogspot.ro/2014/10/other-stuff-88000-de-vise.html Sper să îți placă și de când mi-ai scris urmăresc blogul tău + că zilele aștea voi scrie și eu despre Oana,dacă putem să o ajutăm de ce nu … Sper ca deși blogul meu este micuț să atragă acele priviri de care are nevoie. Te pup .

  12. Buna. Asemenea comentatoarei de mai sus, si eu am fost invitata sa particip la concursul tau mai demult. Din pacate, nu am avut timpul sau resursele necesare sa particip, desi ideea concursului m-a atras. Pe viitor, insa, daca mai organizezi competitii, cu mare drag voi participa si eu, cu mentiunea ca regret sincer ca am ratat acest concurs. Inchei prin a spune ca iti apreciez articolele si munca de pe blog. 🙂

  13. Salut! Din pacate am gasit tarziu mesajul tau era salvat in mesajele de la retele sociale si nu m-am uitat la timp .Pe urma nu am mai avut timpul necesar sa particip la concursul tau „Ce ai face 88.000 de lei? Pe viitor, insa, daca mai organizezi competitii, sunt interesata sa particip.

Lasă un comentariu