Jocuri Zuma, un respiro garantat

          Am o nebunie și o dependență ca de copil mic… atunci când sunt stresată, obosită sau gândurile nu îmi dau pace, remediul meu pentru un moment de respiro este să mă joc. Dacă mă joc puțin la calculator simt că timpul prinde altă nuanță, mă relaxez, gândurile mi se limpezesc și chiar ajung să mă odihnesc intelectual. Să mă joc pe calculator este modalitatea cea mai ușoară de a-mi goli mintea. Mă distrag de la orice problemă, ba chiar reușesc să ofer minții mele câteva minute de odihnă pentru a putea să o iau de la capăt cu activitățile intelectuale.

        Mulți cred că doar munca fizică este obositoare, ei bine nu este așa, ca blogger ești într-o permanentă gândire și la un moment dat ajungi să te simți istovit. Creația solicită mai mult decât ați putea crede vreodată.

        Nu trece zi de la Dumnezeu să nu mă joc… îmi place teribil, mă relaxează, îmi încarcă bateriile; dar nu îmi place orice joc, prefer jocurile mai ușoare, care să nu mă streseze mai tare decât sunt deja. Jocuri, sunt multe, dar jocurile cu adevărat odihnitoare sunt puține. Dintre toate, preferatele mele sunt jocurile Zuma. După o zi grea, de muncă sau de probleme, mă joc un joculeț Zuma și timpul parcă stă în loc, în sfârșit mă odihnesc. Chiar dacă încerc să dorm, mi se întâmplă să nu îmi dea pace gândurile, așa că prefer să mă joc.

 zuma

            Am descoperit un site fenomenal cu Jocuri Zuma care mă ajută să trec peste tot și peste toate. După 20-30 de minute de joacă mă simt altfel, mai vioaie, mai liniștită, ba chiar mi se aștern ideile în cap într-un mod fantastic. Mă deconectez total și apoi mă pot așeza la masa de lucru fără nicio problemă.

         Ba chiar și pe telefon am descărcat un joc zuma și în fiecare seară înainte de culcare, îmi iau porția de relaxare și parcă dorm mai bine. Unii folosesc somnifere, alții citesc, unii bea un ceai, eu una prefer să mă joc Zuma înainte să adorm sau să scriu un articol important.

         Recomand tuturor celor care au probleme cu somnul, sau doar se simt istoviți și gândurile nu le dau pace să încerce un joc Zuma… probabil vor descoperi antidotul perfect împotriva surmenării intelectuale.

        Cred că nu există om care să nu se fi jucat măcar o dată în viață Zuma, totuși dacă ați făcut-o și apoi nu i-ați mai dat importanță cred că ar fi bine să mai încercați, veți descoperi o liniște nebănuită.

 Zuma triunghi

         Zuma face parte din viața mea, existența mea este mai colorată și mai ușoară datorită acestui joc minunat.

         Intră și tu și joacă-te… nu contează vârsta! Ești la un click distanță!

4 gânduri despre „Jocuri Zuma, un respiro garantat

Lasă un comentariu