O afacere de viitor…

Cât de rău îmi pare că nu sunt și eu mai deșteaptă, că n-am făcut studii de economie, că n-am și eu cunoștințele necesare pentru a-mi deschide propria afacere. O afacere… nici nu știu ce afacere. Dar cert este că mi-ar plăcea să fiu propriul meu șef. Să fiu stăpână pe situație, să conduc o afacere de succes, care în timp să evolueze și să devină o companie mare. O companie care să stea pe buzele tuturor. O companie cu care alte mari companii să dorească să colaboreze. Nu știu ce mi-aș dori… aș intra în lumea modei, dar sunt atâtea case de modă și magazine, de parcă au ieșit ca ciupercile după ploaie. Și cum vă spuneam, nici nu știu ce aș face. Mai repede cred că aș merge pe consiliere maritală, aș vrea să am un cabinet particular. Dar nu aș vrea să fie un cabinet micuț, ci unul mare, să am ca angajați mulți psihologi foarte buni. Probabil că nu m-aș opri numai pe consilierile maritale, ci și pe cele individuale, cu adolescenți sau adulți.

Dar nu știu cum aș putea dezvolta o astfel de afacere de succes. Chiar nu știu ce trebuie să fac și sincer, nici bani nu am, încă. Ar trebui să apelez la ajutorul unei firme de specialitate, cum este CILV Consulting. Am eu studii în psihologie, dar nu și în economie și marketing. Așa că ajutorul acestei firme, mi-ar fi de foarte mare ajutor. CILV Consulting a fost creată special pentru a încuraja dezvoltarea mediului antreprenorial din România și pentru a-l pregăti cât mai bine în a face față schimbărilor de anvergură și în modul în care afacerile se fac în secolul 21. Obiectivul lor este de a ajuta la creșterea segmentului antreprenorial din România.

decenoi

Mi-ar plăcea ca CILV Consulting să îmi facă planul de afaceri pentru că oferă consultanță gratuită la înființarea firmei și la implementarea proiectului, pentru că aș obține un plan de afacere și mai complex decât cel necesar obținerii finanțării, pentru că aș primi 5 cărți folositoare oricărui întreprinzător debuntant, dar și pentru că au o rată de succes de 100% în obținerea fondurilor nerambursabile. Și spun WOOOW!! Deja îmi face cu ochiul programul minimis pentru investițiile realizate de întreprinderile mici și mijlocii. Minimis este un program care mi-ar putea aduce mie, ca IMM din România, un ajuror de 100.000 de euro nerambursabili. Dar pentru a primi acest ajutor ar trebui să îmi desfășor deja activitatea de cel puțin un an de zile, iar codul CAEN cu care accesează programul este autorizat de cel puțin 3 luni; ar trebui ca eu să nu fi primit ajutoare minimis în ultimii 3 ani, mai mari de 200.000 de euro; și ar mai trebui să creez noi locuri de muncă până la finalizarea investiției, să nu am datorii la buget și alte câteva condiții de care aș trece cu brio.

Sigur că nu mi-ar fi ușor să deschid o astfel de afacere, dar cred că cu ajutorul CILV Consulting au reuși, dar mai ales, aș reuși să dezvolt o afacere de succes. Așa cum visez. O afacere care să îmi aducă și satisfacții financiare, dar și spirituale. Pentru că vreau să-mi pun cunoștințele în slujba oamenilor. Vreau să îi ajut. Eu îi ajut pe ei, iar CILV mă va ajuta pe mine. Superb, nu? 🙂 

minimis

Lasă un răspuns

