Fii smart cu BrandGSM…

           În ziua de astăzi, cu cât ai telefonul mai șmecher cu atât ai mai multă bătaie de cap cu el. De ce?! Pentru că are nevoie de multă protecție… asta dacă nu vrei să îl jăfuiești imediat. Și pt asta ai nevoie de multe accesorii. Toate frumoase, unele mai deosebite decât altele. De curând mi-am luat un Samsung Galaxy S3 de toată frumusețea și oricât de tare mi-aș fi dorit eu o tabletă, am renunțat pe moment la această idee. Până ce mi se va spori și mie bugetul din buzunar. Eu una sunt o persoană super tipicară, am multe chestii fixiste, țin foarte mult la lucrurile mele de aceea am grijă de fiecare obiect să îl păstrez vreme îndelungată într-o formă aproape de perfecțiune, asta dacă nu se ivește vreun accident cu bunurile mele.

     Întotdeauna vei găsi telefonul meu într-o stare perfectă, nu sufăr să îl văd zgâriat, mânjit, defect, etc. De aceea în primul rând am grijă să nu îl trântesc, să nu îl zgârii, să nu îl vătămez în vreun fel, să îl șterg de praf la o perioadă de timp… Țin eu la lucrurile mele, asta sunt, chiar dacă vă par cam ciudată… 🙂

Apoi, pe lângă faptul că mă îngrijesc de el, am grijă să îi cumpăr accesoriile de protecție GSM, astfel încât să îl păstrez cat mai nou posibil… și tot ce e nevoie astfel încât să mă bucur de el și să îi sporesc ”inteligența”. Nu vă gândiți acum că sunt vreo fanatică care umblă cu propriul telefon cu mânuși, nu… dar am grijă să nu îmi bat joc de el.

      Primul lucru se știe, HUSA SAMSUNG GALAXY S3… mai de mult, când eram mai mică și mai fraieră mi-am scăpat telefonul pe scarile blocului și-am reușit să îi crap display-ul. Și-am stat așa cu display-ul crăpat mult timp. Accidentele sunt frecvente. Dar acum m-am învățat minte, și-am găsit un TOC SAMSUNG GALAXY S3 de toată frumusețea, cu clapetă, din piele naturală, roșie, cu un design elegant perfect pentru o damă. Tocul este în așa fel conceput astfel încât să protejeze atât spatele cât și capacul care protejează ecranul. Așa că dacă Doamne ferește îl trântesc de asfalt este în siguranță, de asemenea este ferit de praf și zgârieturi. Mi-a plăcut, este un toc de calitate la un preț foarte accesibil.

 1

         Eu sunt genul de om care mă plictisesc repede de un lucru, așa că de la Odoyo am cumpărat și PROTECTIE SPATE SAMSUNG GALAXY S3… de ce?! Păi când mă plictisesc de carcasa lui standard care o are, de culoare gri, să o pot pune pe aceasta. îmi place să schimb, să variez. Înainte de acesta aveam un Samsung Corby și când l-am cumpărat mi-au dat 3 carcase de schimb, neagră, galbenă și alta care era cu galbenă cu un model portocaliu încrustat. La lună le schimbam, ba una, ba cealaltă. Am găsit modele vesele în diverse culori, însă eu am ales-o pe cea mov, am eu un fix cu movul, cred ca este culoare norocului. Este din plastic, ultra slim, nu modifică în niciun fel dimensiunile telefonului, se montează cu ușurință, iar textura carcasei este bestială, atât de fină… și în plus, pachetul conține folie de protecție ecran, șervețel pt îndepărtarea prafului și aplicator. Și prețul, prețul o nimica toată.

 0

          Apoi sunt safta călăreața, mai rar să stau acasă, aproape tot timpul sunt pe net de pe telefon, nici noaptea nu mă dezlipesc de el. Și cum nu am nicio priză lângă mine, aproape niciodată nu îl pun la încărcat înainte să mă culc. Mai tot timpul sunt pe drumuri, în mașinile prietenilor mei, așa că neapărat am nevoie de un încărcător auto și am găsit în gama INCARCATOARE AUTO GALAXY SWISS CHARGER unul nemaipomenit. Este un încărcător auto ecologic atât datorită sistemului power saver cât și datorită ambalajului realizat din hârtie reciclată și plastic de tip A-PET. Este pentru dispozitive cu mufă microUSB, are un sistem de economisire a energiei, existănd un led care indică statusul încărcării. Mi-a plăcut… mai ales că sunt genul care n-are răbdare să aștepte să se încarce în totalitate telefonul, așa abia îmi indică exact la ce nivel de încărcare este.

2

           Și să nu uit de cablu USB… și am găsit un CABLU USB GALAXY SWISS CHARGER… îmi place să fac poze, multe poze și dacă sunt tot timpul pe drumuri măcar să stochez amintiri. Acest cablu se poate utiliza la port USB pt laptop, PC, încărcător, etc.

 3

          Pentru început cred că acestea patru sunt suficiente, cu timpul probabil că voi mai cumpăra și alte accesorii de la BrandGSM.ro. Te sfătuiesc și pe tine, dragă cititorule, posesor de Smartphoneuri, telefoane sau tablete să accesezi și tu site-ul BrandGsm și să te deștepți o dată cu telefonul sau tableta ta. Da, da, știu ce îmi vei spune că toate costă bani. Pe de o parte ai dreptate… dar ce vrei gratis?! Și plus dacă vrei să lungești viața obiectelor tale ai nevoie de accesorii pt ele.

     Aici găsești de toate, de la carcase, huse, încărcătoare, folii de protecție până la cabluri de date, bumpere, căști și folii de design. Materialele sunt și ele variate însă cele mai frecvente sunt siliconul, pielea naturală dar și plasticul ecologic. Găsești branduri de top, recunoscute mondial, Odoyo, Incipio, Swiss Charger, Kenzo și multe multe altele. Te pot asigura că BRAND GSMeste un magazin online serios, care respectă în totalitate detaliile oferite pe site, produsele sunt livrate în ambalajele originale, taxele de transport sunt infime, iar produsele arată exact ca în fotografiile de prezentare. Găsești ce vrei, indiferent de gust, indiferent de buget… important este să îți păstrezi telefonul sau tableta în stare perfectă pentru mult timp.

       Eu una m-am deșteptat la timp o dată cu BrandGSM, fii și tu smart și alege să își protejezi și accesorizezi telefonul sau tableta cu produsele chic de la BrandGSM. Era telefoanelor zgâriate a trecut!

Backup_of_logo-procellbrand-8cm-300x76

21 de gânduri despre „Fii smart cu BrandGSM…

  1. da.. chiar e rasfatat tel tau 😀
    Am acelasi telefon si il iubesc mult 🙂 chiar este interesant si iubesc calitatea imaginilor, nu?
    Mi-ai dat o idee despre accesorii, poate ar trebui sa am mai multa grija de el si sa-i protejez ecranul… pentru ca nu pot preveni o cadere si ta-taaa!
    Acelasi tel are iubitul meu caruia i-a scapat in prima saptamana si acum sta cu un ecran usor crapat care pare sa fie prin interior… Nu-l deranjeaza..se pare 🙂 atata timp cat totul este in regula cu telefonul plus ca e cam bataie de joc 200 de e sa-l schimbe…

  2. Și eu sunt obsedat de aspectul unui telefon! Orice telefon l-am avut a aratat impecabil! Apropo.. am si eu Samsung Galaxy, dar muuuult mai ieftin ca al tău! Galaxy Y! In opinimea nu trebuie sa etichetez ”smartphone-ul” ca fiind un lux pentru care-ți golești pușculița! Adică nu sunt deacord să oferi pe un telefon mai mult de 1000 de ron, iar pe accesorii mai mult de 100 de ron! Nu fac anti-reclamă nimănui! Este concepția mea!

    • Sa stii ca ai si tu dreptate, eu il am la abonament, un abonament f vechi, client fidel, cu f multe puncte si nu am dat exagerat de mult pe el, mai ales ca am prelungit abonamentul pe doi ani.
      Cat despre accesorii ai si aici dreptate, dar cand un telefon este mai scump mai bine il protejez decat sa il stric si sa nu ma pot bucura de el… pt ca pe mine un astfel de telefon ma poate tine si 4 ani… nu obisnuiesc sa imi vand lucrurile 🙂
      Am un corby de 3 ani si este perfect, timpul nu a trecut peste el 🙂
      Am vrut ceva mai bun pt net si nu de fita… asa s-a nimerit, nici eu nu imi permit sa dau zeci de milioane pe astfel de chestii 🙂

      • Da, eu generalizam, conturam o idee! Am prieteni spre exemplu ce sunt OBSEDAȚI și nu-i jignesc, au ultimele smartphone-uri și viata lor se învărte doar în aceste accesorii.. Singurul motiv pentru care am fost convins să-mi i-au un android a fost acela că se pliază perfect pe nevoile mele: skype, yahoomail/gmail , si chiar aplicația DEX pe care o iubesc! Eu generalizam, nu ”m-am luat de tine” !!! Eu am un nokia 3200 și un 6610i tocmai din 2003! Și arată impecabil fiecare dintre ele!

      • Nu, dar nu m-am simtit atinsa :))
        Ti-am explicat tocmai pentru ca nici eu nu fac parte din categoria celor care cumpara ultimele aparitii pe piata la telefoane, tablete, etc. Pt ca nu imi permit si oricum sunt o risipa de bani, ele se devalorifica cu fiecare zi ce trece.
        Dar aici e alta poveste 🙂

  3. Pingback: Blog Awards

Lasă un răspuns

