One-IT.ro instrument de artă!

            La mine legea atracției funcționează! De când mă știu, când mi-am dorit ceva, mai devreme sau mai târziu am avut acel ceva, nu degeaba se spune: “ai grijă ce-ți dorești că s-ar putea să ți se întâmple…”. Mi se potrivesc de asemenea și zicalele: “întreabă și ți se va răspunde, caută și vei găsi, cere și ți se va da….

          De mult timp îmi doream un aparat foto performant, mi-l doream dar nu venise momentul să-l și achiziționez. Toate la timpul lor… Așa că, cu prilejul unor bunici darnici m-am hotărât să fac și acest pas… să devin mândra posesoare a unui aparat foto digital. Nu prea mă pricep la gadgeturi, nu prea știu să mi le aleg… tot ce știam era că trebuie să fie neapărat Nikon, firmă de renume în lumea foto.

         De când mă știu am fost îndrăgostită de oameni și natură… îmi place să mă plimb și-mi place să fac poze oriunde mă duc, oriunde descopăr frumosul, unde descopăr emoția și veritabilul… până acum fotografiam cu telefonul, însă nu eram niciodată satisfăcută de calitatea imaginilor. Deși nu sunt fotograf, iubesc imaginile aduse la rang de artă. Îmi plac la nebunie fotografiile care oglindesc femei nud, alb negru… dar pentru asemenea poze sunt necesare niște modele pe măsură… nu neapărat perfecte fizic, dar cu un limbaj al trupului desăvârșit… să știi cum să pui acel corp în valoare, umbre, linii fine… este o întreagă filozofie. Peste tot în jurul meu întâlnesc oameni frumoși, expresivi cărora li se citesc pe față sentimentele, trăirile, înțelepciunea și zbuciumul interior… i-aș fotografia pe fiecare în parte, doar de dragul artei. Lumea asta este atât de magică și de minunată, dar suntem într-o continuă schimbare, nu doar fizic cât și sufletește. În timp corpul îmbătrânește, ochii își pierd din strălucire, zâmbetul își pierde vibrația, corpul nu mai are aceeași postură și de ce să nu imortalizăm prezentul, de ce să nu păstrăm secunda actuală ca pe o amintirie vie ce va dăinui pentru totdeauna?!

        Dar ca să pot surprinde întocmai ceea ce văd și recunosc în oameni, am nevoie de un aparat foto care să îmi capteze fidel omul, exact cum îl văd eu, exact cum este el… Ideal ar fi un aparat cu care să fotografiez și să filmez atât de repede și de ușor încât creativitatea să curgă de la sine.

       Pe pricipiul “întreabă și ți se va răspunde”, am descoperit un site fantastic cu de toate. One-IT.ro este un site specializat care ne pune la dispoziție tot ceea ce avem nevoie. De la laptopuri, tablete, sisteme PC, Monitoare/TV, componente PC, perifere PC, componente laptop, imprimante / copiatoare, aparate foto și video, electronice, jocuri, console, dispozitive mobile dar și servere, software și PC Tuning. Mai rar un așa magazin online dotat cu de toate… mărci de renume și-au găsit loc în lumea One-IT.ro, cum ar fi Acer, Apple, ASUS, Bitdefender, Canon, Dell, Fujitsu, INTEL, HP, Lenovo, Samsung, Toshiba, Philips și multe, multe altele. Cu toții avem slăbiciunile noastre la anumite firme, dar la One-IT.ro găsești peste 60 de nume mari de la care poți alege ceea ce îți dorești, la cele mai avantajoase prețuri. La orice produs cumpărat ți se oferă garanție, iar livrarea se face în 24 de ore de la comandarea produsului. Super, nu?! Și unde mai pui, că One-IT este partener Toshiba, așadar vei găsi produse Toshiba la cele mai mici prețuri… iar Toshiba este un nume, nu jucărie!

         One-IT actualizează frecvent promoții și oferte speciale realizate pentru a mulțumi orice om, după bugetul fiecăruia. Piața noastră, românească este destul de scumpă, însă One-IT are grijă să satisfacă chiar și cele mai strâmtorate buzunare. Produsele pot fi achiziționate chiar și în rate… sunt livrate în ambalajul original în maximă siguranță, așa că nu ai de ce să îți faci griji, articolul dorit ajunge fără doar și poate în perfectă stare la tine acasă.

         La One-IT.ro beneficiezi de expertiză tehnică specializată și ai acces la cea mai sofisticată tehnologie. Departamentul tehnic One-IT asigură intervenții rapide și eficiente la problemele apărute în cadrul sistemului tău informatic. Și nu doar atât, One-IT are o experiență în domeniu de peste 9 ani… au reparat mii de echipamente. Dorind un parteneriat lung cu clientul, One-IT pune accent pe calitate.

        M-am bucurat mult când am văzut că oferă suport online live pe chat… le-am cerut părerea și mi-au răspuns numaidecât. Le-am spus ce fel de aparat foto îmi doresc, în termenii mei, populari, de neștiutoare, iar ei mi-au pus la dispoziție mai multe opțiuni.

 Nikon_1_J3_001

        Am căutat și am găsit!! M-am decis să cumpăr Aparatul Foto Nikon, cei de la One-IT m-au lămurit numai decât în legătură cu specificațiile tehnice ale aparatului și am fost foarte mulțumită de consultanța lor, singură nu m-aș fi descurcat.

       Aparat foto Nikon 1 J3 este extreme de rapid și are obiective interschimbabile. El este mai mic și mai rapid ca niciodată, are tehnologii aflate la a doua generație care îmi asigură că nu voi rata niciun moment. Dotările importante precum Instantaneu în mișcare și Captură moment optim mă vor răsplăti cu imagini unice, detaliate care să surprindă fidel realitatea dincolo de obiectiv.

    j3_10_30_be_frttop_large

             Designul lui este extrem de elegant și stilat, iar modul în care fotografiază este cu atât mai impresionant. Are sistem de focalizare automat excepțional de rapid, bliț incorporat cu ridicare și acces direct la funcțiile unice Nikon 1… prin intermediul selectorului de moduri transformă fotografierea și filmarea într-o activitate fără efort. Cu acest aparat nu ar mai trebui să îmi fac griji că afară e înorat, întuneric, prea mult soare sau prea multe umbre… din funcțiile sale pot selecta exact ceea ce am nevoie.

 90494538A8A582687B7C4A88825B5EDE

L-am comandat pe loc, mă simțeam mai ceva ca un copil aflat în magazinul cu dulciuri… știam că acest Aparat foto Nikon, m-ar fi ajutat să îmi dezvolt pasiunea de nestăvilit pentru fotografii, să mă bucur de imaginile pe care le voi face la cea mai înaltă calitate… Acest aparat este noua mea plăcere vinovată, parte din mine care să mă completeze și care să îmi capteze deosebitul care mă înconjoară la fiecare pas…

 J3_10_30_BE_top_25535

One-IT.ro mi-a făcut alegerea mai ușoară, și este la îndemâna oricui… poți găsi aici tot ce ai nevoie. Mai mult decât un expert, One-IT este un prieten de nădejde!

Specificații tehnice Aparat foto Nikon:

 

Obiectiv inclus:  1 NIKKOR VR 10-30mm;

Greutate body:  244 g;

Înregistrare video:  Full HD (1920 x 1080 – 60 fps);

Bliț:  I-TTL, sincronizare max. 1/60s;

Timp de expunere:  1/16.000s – 30s, Bulb;

Sistem focalizare:  135 zone de focalizare;

Sistem măsurare expunere:  Măsurare TTL cu utilizarea senzorului de imagine;

Senzor:  CX;

Sensibilitate:  ISO 160 – 6400;

Slot memorie:  SD/SDHC/SDXC;

Ecran:  3.0 inci TFT LCD, 921.000 puncte, Live View;

Cod pro:  VVA185K001;

Viteză de declanșare:  Declanşare electronică – 5, 15, 30 sau 60 fps;

Rezoluție:  14.2 MP;

Baterie:  Acumulator reîncărcabil Li-ion EN-EL20;

Garanție (Luni):  24;

Garanție:  2/3 ani;

 20130108224657_971_

Fii în pas cu tehnologia cu One-IT!

 

2 gânduri despre „One-IT.ro instrument de artă!

Lasă un răspuns

