Restaurant Vama Veche din Suceava

                Cea mai mare plăcere a vieții mele este mâncarea, mâncarea bună, gătită de altcineva, gata servită… și de ce nu, la restaurant. Sunt o gurmandă, ador să mănânc ceva bun, că este un fel principal, o supă cremă delicioasă sau un desert savuros, cert este că ador mâncarea până la a fi pasionată de ea. Îmi place, da, ador mâncarea, dar pe cât de mult o ador, pe atât de mult urăsc să gătesc. Gătitul este o artă, o artă pe care prefer să o las pe mâna unor specialiști. Când spun specialiști mă refer la bucătarii profesioniști și desigur, la mama mea care gătește Dumnezeiește.

              Nu am ocazia să merg mereu la restaurant, dar măcar o dată pe lună îmi place să mă răsfăț, să merg în oraș și să mănânc ceva super gustos și să mă simt importantă, cea mai importantă. Să îmi bucur sufletul și trupul deopotrivă. Într-un film am citit o replică celebră care mi-a rămas în minte, ”mâncarea este singurul lucru frumos care ne hrănește cu adevărat, restul sunt doar iluzii și impresii”.

             Și dacă tot vorbim de mâncare bună trebuie neapărat să vă dezvălui un restaurant excepțional din Suceava. Restaurantul Vama Veche a fost construit după un proiect pus la punct chiar de însăși proprietara restaurantului. Numele a fost influențat în primul rând de locație, fiind situat în apropierea Vămii. Restaurantul este destul de mare, la parter se găsesc un număr impresionant de mese, la etaj locurile tot așa sunt din belșug, dar pe lângă mesele normale, poziționate firesc dar cu bun gust, ne putem bucura și de intimitate la unul din cele câteva separeuri romantice. Meniul restaurantul este bogat, variat și delicios, avem la alegere între antreurile reci sau calde; numeroase salate cum ar fi cele aperitiv, tartinabile și chiar salate aperitiv cu ton; felurite sortimente de pizza, ciorbe ca la mama acasă și supe elegante și rafinate; preparate numeroase la grătar, preparate din carte de pui, din carne de porc, carne de vită și chiar din pește; echipa restaurantului au în meniu până și un meniu diversificat de post. Dar să nu uităm de deserturi, deserturile care sunt un adevărat festin atât al ochiului cât și al trupului.

              Sucevenii se pot numi norocoși dar și privilegiați pentru că se pot bucura de Livrari la domiciliu Suceava!! Așa că dacă ai poftă de ceva bun, Restaurantul Vama Veche îți poate aduce pe masa din căminul tău pizza, salate, ciorbe și supe, preparate din carne și pește, preparate din post, tot felul de garnituri și chiar deserturi parcă scoase din Edenul Dulciurilor de vis. Cum comanzi?! Simplu, accesezi site-ul, te hotărști ce vrei să mănânci, suni și comanzi, apoi în câteva minute ai acasă mâncarea pe care o poftești. Prețurile sunt garantat accesibile și modeste în comparație cu festinul pe care îl vei primi.

 index_09

             Restaurantul Vama Veche oferă posibilitatea de a face rezervări pentru diverse evenimente cum ar fi:

·         Evenimente Private:

          nunți;

          botezuri;

          aniversări;

          onomastice;

          majorate;

·         Evenimente Corporate:

          cocktail-uri;

          recepții;

          seminarii;

          training-uri;

          workshop-uri;

              Iar meniul cuprinde o gamă variată de preparate culinare din bucătăria tradițională și internațională, așadar gusturile tuturor oamenilor pot fi satisfăcute fără doar și poate. Rezervările se fac pe site, direct din categoria REZERVĂRI.

              Eu una mă simt aproape vinovată că nu sunt din Suceava, dar voi sucevenilor nu ar trebui să ratați ocazia de a merge măcar o dată pe lună la minunatul Restaurant Vama Veche, pentru că este un restaurant frumos și primitor capabil să satisfacă atât oamenii sofisticați cu putere financiară, dar și iubitorii de mâncare tradițională cu un buget modest. Dacă voi avea vreodată ocazia să ajung în nord-est, în Moldova, sigur voi ține minte și voi poposi cu mare drag la Restaurantul Vama Veche pentru a gusta cea mai bună mâncare.

             Restaurantul Vama Veche o plăcere deosebită pentru suceveni.

 

 

Articol scris de Gheorghe Alina

Un gând despre „Restaurant Vama Veche din Suceava

Lasă un comentariu