La Spitalul Sfântul Sava din Buzau

A mai trecut o zi… o zi de primăvară. Dar nu mi-a trecut degeaba. Am realizat multe, am mai făcut un pas pe calea reușitei mele. Mă simt bine, în sfârșit mă simt foarte bine. Vă spuneam în câteva articole interioare că m-am apucat să fac kinetoterapie. Și am o profesoară suuuper drăguță și deșteaptă care mă pune la muncă, grav. 🙂

Dar e un lucru bun că mă pune să „muncesc” fizic. O cheamă Diana, este kinetoterapeut cu acte în regulă la Spitalul Sfântul Sava din Buzău. Da, îi fac reclamă, merită. Și nu doar ea, ci și întregul spital, de la doctori la infirmiere. Cu toții sunt drăguți, amabili și își dau interesul. Se vede diferența dintre un spital privat și unul de stat. Înțeleg că pot fi dați afară de șeful lor dacă un pacient se plânge, iar interesul lor este să își păstreze joburile, însă întreg personalul este foarte pregătit și prietenos, binevoitor. Eu, sinceră să fiu, n-am mai întâlnit așa medici, asistente și kinetoterapeuți atât de drăguți. Am fost internată și pe la București de foarte multe ori, dar nimeni nu m-a întâmpinat cu zâmbete și vorbe calde, încurajatoare.

Și da, sunt mulțumită. La Spitalul Sfântul Sava din Buzău, orice om este tratat cu profesionalism și amabilitate. Spitalul are contract cu Casa de Sănătate. Deci dacă sunteți din Buzău, vă sfătuiesc să cereți bilete de trimitere și să mergeți întâi și întâi la acest spital. Fac radiografii, teste de osteoporoză, fac fizioterapii, masaje medicale, kinetoterapii specializate și personalizate. Au medici de ortopedie și interne. Și în plus îngrijesc și bătrâni aflați pe moarte. Acei bătrâni pe care copii lor nu îi pot îngriji din cauza servicilor. Prețurile sunt extrem de decente. De exemplu o ședință de kinetoterapie costă numai 15 lei. Deci fără bilet de trimitere, fără nimic, vă costă 15 lei. Iar o ședință de fizioterapie care durează între 5 și 20 de minute, costă numai 7 lei. Dar trebuie să recunosc, pentru o singură problemă de sănătate se recomandă 2-4 tipuri de proceduri de fizioterapie. Dar nici chiar așa nu este exagerat de mult. Oricum, ei oferă mai multe servicii, dar nu le știu eu pe toate pentru că eu am treabă numai cu kinetoterapia, dar mergeți la Spital și întrebați sau căutați pe internet. Au site propriu.

Și vă spuneam de Diana. Diana este kinetoterapeută la Spitalul Sfântul Sava. Și m-a uimit. Pe lângă faptul că este foarte frumoasă și tânără, este și foarte deșteaptă. Știe meserie, nu glumă. Și mă muncește, mă pune să fac enșpe mii de exerciții, unele cu ajutorul ei, altele de una singură. Oricum ar fi, eu sunt mulțumită. Deja mă simt mai bine și sunt mai stăpână pe mine și pe picioarele mele.

Cu ajutorul ei, în câteva luni aș putea fi un om normal și sănătos. Ce bine sună. 🙂 

 

P.S. Acesta nu este un advertorial!

Lasă un răspuns

